مارک و لیبل در صنعت پوشاک

 در اتیکت لباس, لیبل لباس, مارک لباس

مارک و لیبل در صنعت پوشاک

مارک و لیبل در صنعت پوشاک ، امروزه صنعت پوشاک یکی از بزرگترین صنایع در جهان می باشد. چرا که هر انسانی به آنها نیازمند می باشد و تقریباً میتوان گفت که همه و همه از آن استفاده می کنند.

اما آیا تا بحال لباسی از مغازه ای خریده اید که هیچ گونه مارک و لیبل نداشته باشد؟؟
با گسترش صنعت پوشاک، استفاده از مارک ها و لیبل ها به امری جدایی ناپذیر از صنعت پوشاک تبدیل گردید. امروزه به درون هر تی شرتی نگاه بندازید، هر پیراهنی که می بینید. هر شلوار ، هر کاپشن، همه و همه دارای مارک و لیبل می باشند.

لیبل پارچه ای

این محصول به طور کلی تمامی لیبل ها یکی از پر کاربرد ترین ملزومات پوشاک می باشد. که با تنوع بالا در طرح و رنگ های متنوع و ماندگاری بالا، با خدماتی همچون طراحی لوگو به صورت رایگان، مارک لباس پشت دار یا لیبل برچسبی، اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی، با تراکم بالا و کیفیت عالی تولید، و عرضه می گردد.

لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد.

مارک لباس ها یا لیبل لباس ها ، اتیکت لباس ها و اتیکت چرمی در حقیقت شناسنامه های هر لباسی می باشند. این شناسنامه ها بسیاری اطلاعات را در اختیار مشتری قرار می دهند.

مثلاً سایز محصول، نام تجاری محصول ، لوگوی محصول، بهترین نحوه نگهداری از محصول بر روی این مارک ها یا لیبل ها قرار می گیرد.

مارک و لیبل و برندینگ

به جز اطلاع زسانی در مورد خصوصیات محصول، این المان ها باعث می شوند هر بار مشتری می خواهد محصول را استفاده کند. یک بار دیگر نام برند شما را ببیند، این امر به مرور زمان نام برند شما را در ذهن مخاطبانتان هک خواهد کرد.

بزرگ شدن نام تجاری یا در حقیقت برند شما، بی شک بزرگ شدن بیزینستان را هم در پی خواهد داشت. اگر مشتری به مغازه ای رود و برند شما را بخواهد. حتی اگر فروشنده با شما کار نکرده باشد. نام شما را به عنوان برندی که خریدار دارد در ذهن خواهد سپرد.

به طور کلی ما در خشایار برند تمامی تلاش خود را می کنیم. تا با تولید المان های تجاری و برندینگ حتی مانند کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار نام شما را در ذهن مشتری و هم چنین فروشنده های خرد هک کنیم. این بهترین راه برای فروش بیشتر کالای شماست. از دیگر محصولات تولیدی خشایار برند می توان به بگ و ساک دستی نیز اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بروشورهاچاپ لیبل Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید