اتیکت ساتن

اتیکت ساتن یکی از المان های برندینگ محصولات شماست. این بروشورها حتی بعضاً نام و نشانی از مارک لباس و اتیکت چرمی بر روی آنها نیست، فقط توضیحاتی راجع به نگهداری کالا روی آن درج شده است.

اتیکت ساتنی یکی از مهمترین المان های تجارت موفق می باشد. شما اگر بهترین محصولات را هم تولید کنید بدون مارک و اتیکت و بروشور فروش خوبی نخواهید داشت. اگر محصولات خود را صادر به کشور های دیگر می کنید. بهترین فرصت برای ارتباط بیشتر با مشتری بروشورهای ساتن نسبتاً طویل هستند. چرا که می توانید روی آنها به چند زبان توضیحاتی راجع به محصول و برندتان ارائه کنید.

بروشور های ساتن به این دلیل مورد استقبال قرار می گیرد، چرا که در صورت جدا نکردن نیز بدن را نمی خراشد. یعنی ممکن است تا آخر عمر لباس همراه آن باشد و برند شما را نشان دهد.

ساتن ، بروشور ساتن کاربرد گوناگونی می تواند داشته باشد. نوشتن توضیحاتی در مورد جنس محصول، راجع به نگهداری و نحوه ی شست و شوی آن، جملات انگیزشی، سایز محصول ، کشور تولید کننده و…. امروزه بیشتر لباس ها این تگ را دارند.

بروشور ساتن

بروشور ها یکی از المان های اصلی برندینگ به ویژه برای البسه می باشد. این بروشور هایی که از جنس ساتن می باشند. که روی اغلب محصولات پوشیدنی وجود دارند. عموماً راجع به جنس محصول و نحوه ی نگهداری آن اطلاعاتی دارند.

اتیکت لباس ها و لیبل لباس ها و کارت آویز و لیبل چسبی های چاپی از جنس ساتن به دلیل تنوع بالا در رنگ و متریال به کار رفته. در آن نسبت به سایر لیبل ها متمایز و متفاوت می باشند. قیمت این نوع اتیکت به نسبت انواع دیگر اتیکت ها مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر نیز می باشد. و همچنین محدودیتی از لحاظ ظرافت طرح و یا تعداد رنگ به کار رفته ندارد. چاپ برجسته و طلا کوب روی ساتن،کتان و….‌از خدمات خاص خشایار برند برای مشتریان عزیز می باشد.

هزینه انواع لیبل ها

قیمت و تعداد سفارش لیبل چاپی و اتیکت های شستشو با توجه به اندازه سفارش به سانتی متر و طرح و رنگ بندی دلخواه شما انجام می شود. مانند سایر لیبل و مارک ها و اتیکت هر چقدر هم که کوچک تر باشد. و طرح ساده تر و رنگ کمتری داشته باشد قیمت پایین تری را نیز به خود اختصاص می دهد.

چاپ لیبل پشت یقه با بی نهایت رنگ و اجرای جزییات ظریف طرح با دقت بالا در این دسته قرار می‌گیرد. انواع مارک ساتن براق و تگ های مات چاپی با کیفیت و رزولوشن بالا. همراه با برش لیزری طرحدار شکل دار بدون محدودیت و قابلیت پشت چسب حرارتی یا چسب دو طرفه در این دسته مارک های چاپی نیز قرار می‌ گیرد. خشایار برند برند همچنین تولید کننده انواع کاور لباس مانند کاور مانتو و کاور کت و شلوار نیز می باشد. و این زمینه تجربه ی بسیار قابل تحسین دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید