بروشور ساتن

بروشور ساتن یکی از المان های اصلی برندینگ به ویژه برای البسه می باشد. این بروشور هایی که از جنس ساتن و یا انواع اتیکت چرمی می باشند. که روی اغلب محصولات پوشیدنی وجود دارند. عموماً راجع به جنس محصول و نحوه ی نگهداری آن اطلاعاتی دارند. همچنین خشایار برند در این زمینه جزو بهترین ها می باشند.

اتیکت و لیبل چاپی

اتیکت لباس ها و لیبل لباس ها و کارت آویز لباس های چاپی از جنس ساتن به دلیل تنوع بالای رنگ و متریال به کار رفته است. در آن نسبت به سایر لیبل ها متمایز می باشد. قیمت این نوع اتیکت به نسبت انواع دیگر اتیکت ها مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر نیز می باشد. و همچنین محدودیتی از لحاظ ظرافت طرح و یا تعداد رنگ به کار رفته ندارد. چاپ برجسته و طلا کوب روی ساتن،کتان و….‌از خدمات خاص خشایار برند برای مشتریان عزیزمان می باشد.

چاپ لیبل پشت یقه و لیبل چسبی با بی نهایت رنگ و اجرای جزییات ظریف طرح با دقت بالا در این دسته قرار می‌گیرد. انواع مارک ساتن براق و تگ های مات چاپی با کیفیت و رزولوشن بالا. همراه با برش لیزری طرحدار شکل دار بدون محدودیت و قابلیت پشت چسب حرارتی یا چسب دو طرفه. در این دسته مارک های چاپی قرار می‌گیرد.

چاپ لیبل پشت یقه با بی نهایت رنگ و اجرای جزییات ظریف طرح با دقت بالا در این دسته قرار می‌گیرد. انواع مارک لباس و کاور لباس مانند کاور کت و شلوار و کاور مانتو و تگ های مات چاپی با کیفیت و رزولوشن بالا. همراه با برش لیزری طرحدار شکل دار بدون محدودیت و قابلیت پشت چسب حرارتی یا چسب دو طرفه در این دسته مارک های چاپی قرار می‌گیرد.

قیمت و تعداد سفارش لیبل چاپی و اتیکت های قابل شستشو با توجه به اندازه سفارش به سانتی متر و طرح و رنگ بندی شما انجام می شود. مانند سایر لیبل و مارک ها و اتیکت هر چقدر هم که کوچک تر باشد. و طرح ساده تر و رنگ کمتری داشته باشد قیمت پایین تری نیز به خود اختصاص می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید