کارت آویز فابریانو

کارت آویز فابریانو یکی دیگر از با سابقه ترین کارخانه‌ های تولید کاغذ و مقوا در دنیا ، کمپانی فابریانو Fabriano ایتالیا است. تاسیس آن به دوران هنرمند شهیر لئوناردو داوینچی در شده 14 میلادی است. در زمینه‌ های هنری محصولات فابریانو شامل انواع مقوای آبرنگ، کاغذ و مقوای طراحی و مقوا های ‌رنگی در گرماژ و ابعاد مختلف می‌ شود.

از دیگر محصولات دیگر تولیدی خشایار برند می توان به کاور لباس از جمله کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت شلوار نیز اشاره کرد. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ کاغذی ، بگ پارچه ای ، ساک دستی و اتیکت چرمی و … نیز می باشد.

چاپ اتیکت یا تگ آویز در خشایار برند مطابق با اصول حرفه‌ای طراحی صورت می‌گیرد. مهم است چاپ اتیکت یا تگ آویز برای محصولات خود را به جایی بسپارید که از عملکرد آن مطمئن باشید و کیفیت و دقت در آن رعایت شود. که خشایار برند می توان این کیفیت را برای شما تضمین کند. خشایار برند نسبت به دیگر رقبا دارای مزایایی است که شما با توجه به این مزایا می‌ توانید با اطمینان آن را از بین دیگر رقبا انتخاب کنید.

کارت ها و اتیکت ها معمولا حاوی اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، تصویر فرد، شماره عضویت، سمت فرد در سازمان، لوگوی سازمان یا شرکت، آدرس سایت و ایمیل شرکت، بارکد، تاریخ صدور و تاریخ اعتبار هستند. که بر اساس نیاز هر مجموعه باید روی کارت درج گردد.

کارت آویز فابریانو

کارتهای آویز فابریانو

چاپ دیجیتال کارت آویز ویزیت فابریانو کرم به علت داشتن رنگ و بافت متفاوت به شما تولید کنندگان این امکان را می دهد. که با چاپ دیجیتال در زمان کوتاه کارت آویزی مختص خود را داشته باشید. اما نکته قابل توجه این است که بافت زیبای کارت آویزهای فابریانو موجب می شود. که روکش های سلفون یا لمینت روی آن ها قرار نگیرد.

و جزو کارت آویز های بدون پوشش باشد. که مقاومت کمتری نسبت به کارت های پوشش دار در برابر رطوبت دارند. البته زیبایی منحصر به  فرد آن باعث می شود برند شما در یاد و خاطره مشتری بماند.

یکی از مزیت های کارت های آویز ، مارک لباس ها ، لیبل لباس ها و اتیکت لباس ، کارت آویز های فابریانو این است. که این کارت ها به علت نوع مقوایی که دارا هستند. و همچنین ضخامت بیشتری نسبت به کارتهای آویز های گلاسه دارند. و در نتیجه زیر دست مناسبی به کارته ای شما می دهد.

ویژگی های فابریانو:

این نوع کارت آویز بدون  اسید است. و رنگ این کارت آویز مقوا سفید رنگ می باشد. مناسب برای اریگامی، پاسپارتو، کارت، چاپ و بروشور نیز هستند. این مدل کارت آویز مناسب برای طراحی با پاستل، مداد رنگی، آبرنگ، ذغال و گواش و دیگر وسایل رنگ آمیزی می باشد.
این کار ها قابل چاپ با پرینتر های لیزری و جوهری و به راحتی قابل سفارش می باشند. خشیاربرند در خدمت شماست تا برای محصول خود کارت آویزی مناسب و ماندگار و زیبا تولید کنید.

اتیکت چرمی و کارت آویز چرمی

مارک ها و لیبل های چرمی نسبت به سایر مارک ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند. این نوع از مارک ها می توانند به محصول شما ظاهری شیک و برازنده داده و اصطلاحا کلاس محصول شما را بالا ببرد. از آنجا که یکی از مزایای استفاده از مارک ها و لیبل ها بحث برند سازی و شناخت برند توسط خریداران و کاربران است، مارک های چرمی باعث جلب توجه کاربران شده و به همین دلیل برند شما بیشتر در معرض توجه قرار خواهد گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید