کارت آویز مقوایی

کارت آویز مقوایی مطابق با سلیقه و برند شما و نیز خشیار برند در خدمت شماست. و نیز کارت آویز طلقی یکی از ضروری ترین ضروریات هر خیاطی و تولیدی پیراهن و البسه و محصولات مورد نیاز به آویز ، اتیکت لباس ، لیبل لباس و مارک لباس و حتی کاور لباس مانند کاور کت و شلوار و کاور مانتو ، کارت آویز می باشد. هست که در مجموعه خشیار برند به صورت تمام رنگی و با برش های زیبا و جنس های مختلف چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

تگ لباس و کارت آویز از جنس مقوای گلاسه لمینت شده یا به درخواست مشتری ‏متریال های دیگر که نام برند و دیگر اطلاعات تجاری ، به شیوه ای جذاب و چشم نواز بر روی آن ‏چاپ می شود. و به صورت آویز از محصول به وسیله نخ پلمپ در معرض دید قرار می گیرد. که ما این محصول را با قالب دلخواه مشتری و طراحی و یو وی برجسته رایگان ارائه می دهیم.

کارت آویز لباس

جنس محصولات تگ و کارت آویز لباس از مقواهایی با ضخامت و جنس‌های متنوع است که اطلاعات محصول و برند بر روی آن درج می‌شود. به یاد داشته باشید به وسیله نخ، پلمپ، و… از محل سوراج پانچی محصول آویز می‌گردد.

کارت آویز مقوایی

چاپ آویز لباس های این مرکز در ۴ مدل با روکش سلفون های مات ، گلاسه های یووی ، کارت آویز لمینت های برجسته و لمینت طلاکوب به چاپ می رسند. این کارت آویزهای طلقی در اصطلاح به اتیکت لباس معروف هستند. ولی برای آویز و یا هر محصولی که نیاز به آویز کردن دارد قابلیت استفاده دارند. امکان سفارش آنلاین کارت آویز با تمامی روکش های گفته شده روی وب سایت مجموعه قابل انجام است.

چاپ کارت لمینت برجسته مربع دورگرد

چاپ کارت های آویز و اتیکت لمینت برجسته مربع نیز بر روی کاغذ های مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم به چاپ می رسد. که همچنین با روکش های سلفون مات دارای پوشش می شود. و همچنین قسمت هایی که شما انتخاب می کنید که دارای برجستگی ها می شود. کارت های آویز لمینت برجسته مربع مشابه کارت های آویز لمینت مات مات و یا براق مربع به طور دورگرد و با چاپ دورو چاپ و عرضه می شود.

جاکارتی ها و کارت آویزهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که از جنس های مختلف دیگری ساخته می شوند. مانند کارت آویزهای پلکسی گلاس که به جاکارتی طلق خشک یا کریستالی نیز معروف هستند.  از فونت هایی بر روی کارت های خود استفاده کنید که واضح و زیبا باشند. شرکت خشیار برند در خدمت شما می باشد. با برند نهایی خود برای محصولات خود را متفاوت بفروشید.

جاکارتی ها و کارت های آویز از جمله مواردی هستند که در کنار بند گردنی یا همان گردن آویزها کامل می شوند. کارت آویز در فرم معمول خود یک محفظه پلاستیکی معمولا از جنس پلاستیک خشک و سفت است که برای قرار دادن کارت پرسنلی و یا کارت بازدید کننده در داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد. این جاکارتی ها برای موارد مصرفی گوناگون در ابعاد مختلف تولید می شوند اما از این میان هفت سایز اصلی وجود دارد.

کارت آویز چاپی

مطابق با سلیقه و برند شما و نیز خشیار برند در خدمت شماست. و نیز کارت آویز طلقی یکی از ضروری ترین ضروریات هر خیاطی و تولیدی پیراهن و البسه و محصولات مورد نیاز به آویز ، اتیکت لباس ، لیبل لباس و مارک لباس ، انواع کارت‌آویز ، کاور لباس از جمله کاور لباس مجلسی و کاور مانتو و کاور کت شلوار می باشد. هست که در مجموعه خشیار برند به صورت تمام رنگی و با برش های زیبا و جنس های مختلف چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید