مارک لیزری

مارک لیزری ، سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد. به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته اپتیکال به شما این امکان را می دهند که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید.

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های پارچه ای به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه؛ لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و … را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد. و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل انجام می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به طور یکسان برش دهد.

انجام خدمات حکاکی لیزری هولوگرام، لیبل و رفلکتور در مجموعه پرسناژ باجدیدترین دستگاه های لیزر فایبر و دستگاه برش لیزری در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت قابل انجام می باشد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل صورت می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به صورت یکسان برش دهد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری:

  1. برش همه اندازه های لیبل
  2. تنوع در رنگ ها
  3. تولید همزمان چندین طرح
  4. و…
مارک لیزری

به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شود نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس ، کارت آویز لباس ، کاور لباس مانند کاور مانتو و کاور کت و شلوار های شما می شود. همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس ، بگ کاغذی و ساک دستی و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد.

مارک پارچه ای

از نخ های پلی استر که توسط دستگاه ریسندگی به هم بافته می شوند، تشکیل می شود. نخ ها با رنگ های مخلتف در هم تنیده می شوند و طرح و آرم مورد نظر را به وجود می آوردند. در واقع نه تنها طرح مورد نظر به صورت بافت ایجاد می شود، بلکه پس زمینه مارک هم به همین صورت ایجاد می شود. به دلیل اینکه تمام مارک بافته شده است حس نرمی دلپذیری برای کاربر ایجاد می کند. پلی استر و کتان از متریال های اصلی مارک پارچه ای هستند. دوام و کیفیت مارک پارچه ای به دلیل کیفیت برتر متریال تشکیل دهنده آن، از مارک های چاپی بیشتر است. بر روی لیبل های پارچه ای طرح ها و رنگ های نا محدودی را می توان پیاده سازی نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید