اتیکت چرم لیزری

اتیکت چرم لیزری ، به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته به شما این امکان را می دهند. که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید.

و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های چرمی ، اتیکت چرمی به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه، لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد.

اتیکت چرمی یکی از المان های برندینگ می باشد که در بسیاری از البسه، بالاخص روی شلوار های جین و در ردیف جای کربند قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند.

اتیکت چرمی

در اتیکت چرمی طرح یا لوگوی مورد نظر شما طراحی شده و توسط دستگاه های جدید لیزر با کیفیتی فراتر از چاپ روی چرم حک می شود. شرکت خشایار برند تضمین این نوع اتیکت در شست و شو و تابش نور را به شما می دهد. دوخت ساده آن ، تنوع رنگ و ظاهر جذاب آن از مزایای دیگر این نوع اتیکت است.

کارهای چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه لیبل و بروشور می باشند. چرم به دلیل لمس جذابی که دارد، از دیر باز مظهر کیفیت بوده است. استفاده از لیبل یا بروشور چری بی شک به اعتبار برندتان می افزاید.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری بر روی مارک ها و …:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس و لیبل چسبی های شما می شود.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

کارهای چرمی
کار های لیزری خشایار برند

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل انجام می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به طور یکسان برش دهد.

انجام خدمات حکاکی لیزری هولوگرام، لیبل و رفلکتور در مجموعه پرسناژ باجدیدترین دستگاه های لیزر فایبر و دستگاه برش لیزری در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت قابل انجام می باشد.

و همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار و کارت آویز بگ کاغذی و ساک دستی و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید