مارکهای لیزری

مارکهای لیزری ،بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های پارچه ای به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه، لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد.  به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته به شما این امکان را می دهند. که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید.

و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

یکی از جنس های لیبل و بروشور که مخاطب را وادار به تماشا می کند، چرم می باشد. چرم با زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند تاثیرات مثبتی روی مشتری بگذارد. تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه، رنگ بندی های خاص و جنس های با کیفیت در مجموعه لیبل طیف گسترده ای از این نوع مارک را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری بر روی مارک ها و …:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس های شما می شود.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل و همچنین کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار و کارت آویز ، بگ کاغذی ، ساک دستی انجام می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به طور یکسان برش دهد.

و همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد.

اتیکت چرمی

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های چرمی به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه مارکهای لیزری، لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد. با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

برندهای معروف لباس در دنیا به تعداد زیاد وجود دارند چون همه‌ی مردم جهان به لباس احتیاج دارند و به همین خاطر، صنعت پوشاک صنعت بسیار گسترده‌ای است. در این صنعت گسترده، معروفترین برندهای لباس موفقیت و اقبال جهانی را به دست می‌آورند .این برندها کیفیت، نوآوری و کمال‌گرایی را باهم در یک جا جمع کرده اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید