لیبل چرمی

لیبل چرمی یکی از جنس های لیبل و بروشور که مخاطب را وادار به تماشا می کند، چرم می باشد. چرم با زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند تاثیرات مثبتی روی مشتری بگذارد. محصول چرمی که به منظور برندینگ تولید می شود. اگر امکان داشته باشد معمولاً روی کار دوخته می شود. البته این قانون نیست و بسیاری به صورت کارت آویز یا سایر شکل ها به محصول الصاق می شوند.

خشایار برند تولیدکننده اتواع مارک و لباس از جمله انوع مارک های بافتنی و پارچه ای مانند مارک حرارتی، مارک تافته و لیبل های چاپی، بروشور لباس، کارت آویز و لباس و مارک های چرمی می باشد.

کارهای چرمی

کارهای چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه لیبل و بروشور می باشند. چرم به دلیل لمس جذابی که دارد، از دیر باز مظهر کیفیت بوده است. استفاده از لیبل یا بروشور چری بی شک به اعتبار برندتان می افزاید.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌دهید.

صنعت پوشاک

در صنعت پوشاک استفاده از اتیکت و مارک چرمی و کاور لباس مانند کاور مانتو و کاور کت و شلوار بسیار رایج می باشد. و باعث زیبا تر شدن و شیک شدن پوشاک می شود.

با استفاده از این نوع لیبلهای چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبلهای چرمی حک کرد.

این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید. معمولا مارک لباس ها و لیبل لباس ها و کارت آویز لباس چرمی از جنس فوم یا همان چرم مصنوعی می باشند. که با قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد و خواهان بیشتری هم نسبت به نوع مصنوعی خود دارد.

از چرم های طبیعی به عنوان اتیکت لباس و لیبل چسبی و اتیکت چرمی برای پوشاک چرم اصل استفاده می شود. که درجه یک بودن جنس را به رخ مشتریان می کشد. و باعث جذب چرم دوستان می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید