لیبل لباس

 در لیبل لباس

لیبل لباس

لیبل لباس یکی از مهمترین عناصر در صنعت پوشاک است که به طور معمول در داخل لباس ها قرار می گیرد. این برچسب ها معمولاً شامل اطلاعات مختلفی مانند نام برند، سایز، مواد استفاده شده، راهنمای شستشو و کشور سازنده است.

یکی از اهمیت های لیبل لباس این است که به مشتریان کمک می کند تا در خرید لباس های مناسب برای خودشان، تصمیم گیری بهتری داشته باشند. با داشتن اطلاعات سایز و راهنمای شستشو، مشتریان می توانند لباس های خود را به درستی شستشو داده و از خراب شدن آن ها جلوگیری کنند.

علاوه بر این، لیبل لباس برای تولید کنندگان نیز بسیار مهم است. با قرار دادن اطلاعات مختلف بر روی برچسب، تولید کنندگان می توانند از هر گونه خطا در سایز، مواد استفاده شده و … جلوگیری کنند. همچنین، لیبل لباس به عنوان یک بخش از برند تجاری، به تشخیص و تمایز برند از دیگر رقبا کمک می کند.

در نهایت، لیبل لباس با قرار دادن نام برند و کشور سازنده بر روی برچسب، مشتریان می توانند با شناخت برند و کیفیت آن، خرید خود را از آن برند تکرار کنند.

به طور خلاصه، لیبل لباس یک عنصر بسیار مهم و جدایی ناپذیر در صنعت پوشاک است که به مشتریان کمک می کند تا در خرید لباس های مناسب برای خودشان، تصمیم گیری بهتری داشته باشند. همچنین، این برچسب ها به تولید کنندگان کمک می کند تا از خطاهای ممکن در تولید جلوگیری کنند و به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

چاپ برچسب، لیبل و استیکر از جمله خدمات چاپی ای است که خشایار برند به مشتریان خود ارائه میدهد.

طبق قوانین نساجی و پشم ، لیبل ها باید حاوی سه قطعه اطلاعات مربوط به لباس باشد:

  • محتوای فیبر و برند
  • کشور مبدا و تولید کننده
  • وارد کننده یا فروشنده.

همچنین قانون این است که دستورالعمل مراقبت از لباس مربوطه نیز نوشته شود.

برچسب ها در مکان های مختلف بر روی لباس وصل میشوند. معمولاً در پشت گردن یا زیر درز کناری قرار می گیرند. یا روی قوس پارچه نوشته می شوند. یا روی بسته بندی محصول چاپ می شوند. لیبل چسبی لباس به دلیل تنوع در طرح، رنگ، اشکال و متریال به کار رفته، از محبوبیت بالایی در میان تولید کنندگان کالا و پوشاک برخوردار بوده است. همچنین تگ لباس (کارت آویز لباس) با طراحی لوگو به صورت رایگان، قالب محیط رایگان و یو وی موضعی رایگان به مشتریان محترم عرضه می گردد.

تولید لیبل لباس

لیبل لباس یا برچسب لباس، برچسبی است که بر روی لباس‌ها قرار می‌گیرد و اطلاعاتی از قبیل نام برند، سایز، کشور سازنده، مواد استفاده شده در تولید لباس و سایر اطلاعات مربوط به لباس را در بر دارد. لیبل‌های لباس به دو دسته تقسیم می‌شوند: لیبل داخلی که درون لباس قرار می‌گیرد و لیبل خارجی که بر روی بیرون لباس قرار می‌گیرد.

یکی از روش‌های تولید لیبل لباس، بافت است. در این روش، نخ‌های رنگی در ماشین بافت قرار می‌گیرند و به صورت متوالی بافت می‌شوند تا الگوها و نقش‌های مورد نظر به وجود آیند. سپس برچسب‌های بافت شده بر روی لباس خرازی می‌شوند و به عنوان لیبل لباس استفاده می‌شوند.

روش دیگری که برای تولید لیبل لباس استفاده می‌شود، چاپ است. در این روش، طرح و نوشته‌های مورد نظر روی کاغذ چاپ می‌شوند و سپس بر روی پارچه لباس چسبانده می‌شوند. این روش به دلیل سرعت بیشتر و هزینه کمتر، در برخی موارد به جای بافت استفاده می‌شود.

در ضمن، برای لیبل‌های لباس از مواد مختلفی مانند پارچه، نایلون، پلاستیک و چرم استفاده می‌شود. هر کدام از این مواد دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر شستشو، ضربه و سایش و … هستند.

در نهایت، لیبل لباس در صنعت مد و پوشاک بسیار مهم است و به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار بر کیفیت و ارزش لباس محسوب می‌شود. طراحی و تولید لیبل لباس با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان و با استفاده از روش‌های مدرن و به روز، به عنوان یکی از عوامل مهم در تمایز برند و ارتقای کیفیت لباس‌ها می‌تواند مؤثر باشد.

بافت لیبل پارچه ای

این محصول به طور کلی تمامی لیبل ها یکی از پر کاربرد ترین ملزومات پوشاک می باشد. که با تنوع بالا در طرح و رنگ های متنوع و ماندگاری بالا، با خدماتی همچون طراحی لوگو به صورت رایگان، مارک لباس پشت دار یا لیبل برچسبی، اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی، با تراکم بالا و کیفیت عالی تولید، و عرضه می گردد.

بافت لیبل پارچه، به بافتی اطلاق می‌شود که برای چاپ بر روی برچسب‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. این بافت، معمولاً از پارچه‌های نخی ساخته می‌شود و در آن از روش‌های بافت مختلفی مانند بافت ساده، بافت چهارخانه و بافت گلی استفاده می‌شود. بافت لیبل پارچه، برای تولید برچسب‌های پارچه‌ای با کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر استفاده می‌شود. این نوع برچسب‌ها برای لباس‌های نخی، لباس‌های پارچه‌ای، کیف‌ها و کفش‌ها استفاده می‌شوند.

 لیبل لباس حرارتی یا پشت چسب دار

لیبل ها و اتیکت لباس هایی که با چسب به کار متصل می شوند از دو دسته تشکیل می شوند.

  • لیبل حرارتی و یا اتویی

این محصول بیشتر برای پوشاک به صورت خرج کاری و … به کار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

  • لیبل برچسبی و یا پشت چسب دار

این محصول بیشتر برای کیف، کفش، مبلمان و یا به صورت کارت آویز به کار می روند. که به آسان به کار متصل شده و به صورت چاپی، بافت، مولتی استایل و چرم تولید عرضه می گردد.

لیبل پشت یقه لباس

لیبل پشت یقه لباس، معمولاً شامل اطلاعاتی درباره تولید کننده، کشور سازنده، نوع پارچه، روش شستشو و نگهداری، سایز لباس و … است. این اطلاعات با هدف شناسایی و تعیین اصالت لباس، راحتی در استفاده و نگهداری لباس و همچنین ارائه اطلاعات لازم برای خریداران، بر روی لیبل پشت یقه قرار داده می‌شوند. گاهی اوقات این لیبل شامل نشان‌های کیفیت مانند نشان CE نیز می‌باشد.

لیبل های پشت یقه لباس برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند پوشاک موفق به کار می روند. و از تنوع بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته برخوردار است. و همچنین طراحی برای لیبل پشت یقه مانتو، لیبل پشت یقه تیشرت ، پالتو، شلوار، ساپورت و دیگر محصولات به صورت حرفه ای صورت می گیرد.

این لیبل های پشت یقه لباس ها اغلب از جنس پارچه تولید می شود. تا نرمی پارچه که باعث آزار یقه خریدار نشود.

خرید مارک پارچه ای

لیبل های کاغذی

لیبل های کاغذی هم به صورت چسبی موجود هستند. هم به صورت کارت آویزی که نوع کارت آویزی بسیار کاربرد بیشتری بالخصوص پوشاک دارند. لبل های تولیدی خشایار برند از بهترین متریال و کاغذ ها استفاده می شود. از جمله کاغذ یا مقوا های گلاسه براق و یا به صورت مات و یا شیشه ای مات.

سایز و ابعاد این مدل لیبل ها و اتیکت ها بستگی به سفارش و سایز دلخواه مشتری دارد و متغیر می باشد. و طرح های روی این اتیکت لباس ها مطابق با سلیقه مشتری های عزیز و لوگو ها و توضیحات محصول چاپ می شود.

لیبل چرمی

اتیکت چرمی ، استفاده از کارهای چرمی به منظور نهیه کارت آویز ، مارک و جاسوییچی های تبلیغاتی می توانند گزینه ی خوبی باشند. چرم به خودی خود نوعی حس شیک بودن و لاکچری را ایجاد می کند. مانند :کفش چرم کیف چرم و سایر محصولات چرمی
امروزه از چرم طبیعی و مصنوعی در تولید انواع محصولات چرمی از جمله اتیکت ، لباس ، کیف ، کفش و … استفاده می شود. دقیقا به همین دلیل است که باید در انتخاب محصولات دقت کنیم و از جنس با کیفیتش استفاده کنیم. انواع محصولات چرمی انتخاب مناسبی برای ما می باشند.

مارک چرم

خشایار برند

شرکت خشایار برند یکی از بهترین و مجرب ترین تولید کننده های مارک ، اتیکت ، لیبل ،کارت آویز لباس و کاور لباس می باشد. با بهترین و با کیفیت ترین متریال محصولات خود را تولید و عرضه می کنند. در شرکت ما می توانید بهترین کیفیت مارک ها و اتیکت ها را سفارش بدهید. و برند خود را زبانزد مردم کنید.

خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس از جمله انوع مارک های بافتنی و پارچه ای مانند مارک حرارتی، مارک تافته و لیبل های چاپی، بروشور لباس، کارت آویز و لباس و مارک های چرمی ، اتیکت چرمی و … می باشد.

اتیکت و مارک یکی از مهم ترین اقلام برای لباس بوده که تمامی مشخصات کار بر روی آن حک می شود. اعم از طرز استفاده ، جنس و … و خریدار را از مشخصات آن مطلع شوند.

تولید انواع مارک لباس، بروشور لباس، مارک کیف و کفش، مارک مبلمان و … در رنگ ها و جنس های مختلف، از جمله خدمات شرکت خشایار برند می‌ باشد. این مارک ها و لیبل ها می‌ توانند در ابعاد و متریال های مختلفی تولید شوند. نمونه هایی مانند مارک گلدوزی لباس، لیبل پارچه ای، مارک ساتن و … تنوع تولید انواع مارک ها و اتیکت ها را در خشایار برند نشان می‌دهد.

اتیکت کاغذی که یکی از اقلام تبلیغاتی است که می تواند راجع به یک محصول و یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت و سازمان، اطلاعاتی را به مشتریان ارائه می نماید. چاپ بروشور های کاغذی مانند دیگر موارد تبلیغاتی می تواند موجب رونق بخشیدن به کسب و کار شما نیز گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.9]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

بروشورها Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید