بگ و ساک دستی گلاسه

بگ و ساک دستی گلاسه مطابق بابرند و سلیقه خود توسط خشیاربرند. و همچنین خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ها ، لیبل لباس ها و اتیکت لباس ها می باشد. خشیاربرند تولید کننده انواع ساک و بگ دستی و لیبل چسبی در خدمت شماست.

ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید. و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف شرکت شما بازی می کند.
ساک دستی تبلیغاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می شود. که آمرتات بگ با توجه به زمینه فعالیت خود در طراحی ساک دستی و چاپ ساک دستی مشغول می باشند.

بازار ساک های دستی پر از تنوع، خلاقیت و رنگ است یکی از انواع ساک ها، ساک دستی پارچه ای است که به خاطر ویژگی ها خوبش بسیاری از افراد و سازمان ها را ترغیب به استفاده از آن ها می کند.

کاغذ گلاسه  و کاربرد آن در  ساک دستی گلاسه

کاغذ گلاسه به دو صورت مات و براق طراحی و تولید می شود. و هچنین از آن جزء با کیفیت ترین کاغذ ها در چاپ نام می برند. به همين دليل برای کارهای با کیفیت چاپی مثل کتاب های عکاسی و طراحی های تبلیغاتی و ساخت ساک دستی گلاسه آماده بسیار مناسب و مفید است. گراماژ کاغذهای گلاسه از 90 تا 300 گرم تغییر پذیر است.

مورد مهمی که در استفاده از این کاغذ ها باید بدانید اینست که این مدل کاغذها بصورت مرکّب مورد استفاده در نوع مات و براق این کاغذ ها متفاوت هستند. و به هنگام چاپ باید برای کاغذ براق مرکب برّاق و برای نوع مات آن، مرکّب مات مورد استفاده قرار گیرد.

ساک دستی از جنس گلاسه

از میان تمام ساک و بگ دستی هایی با جنس متفاوت بگ دستی گلاسه بیشتر مورد توجه سفارش دهندگان قرار دارد. و آن هم به دلیل طراحی های زیبا و متفاوتی است که روی آن انجام می شود. می توان گفت جذاب ترین و لاکچری ترین نوع آن ها می باشد.

هنگام تولید ساک دستی گلاسه ابتدا طرح مورد نظر خود را آماده کرده. سپس خشیار برند طرح شما را روی کاغذ یا مقوای گلاسه مورد نظر چاپ می کند.

حواستان باشد در انتخاب جنس ساک دستی حتما هدف خود را از تولید ساک دستی مد نظر قرار دهید. شاید بپرسید چه جنسی را برای تولید ساک دستی خود انتخاب کنیم؟

بگ و ساک دستی چاپی

پاسخ اینست که شما فروشنده عزیز باید مطابق محصولی که می خواهید در آن قرار دهید انتخاب نمایید. در کل برای حمل محصولات این سبک از بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. و به دلیل جذابیت این بگ ها بدانید که در ذهن کاربر ماندگارتر هستند.

شرکت خشایار برند یکی از بهترین تولید کننده های کارت آویز ، کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و … بگ و ساک دستی می باشد. برای سفارش و تولید بگ گلاسه مطابق سلیقه و برند خود با ما در تماس باشید.

ساک دستی گلاسه چه کاربرد هایی دارد؟

ساک دستی کاغذی یکی از انواع ساک دستی های پرکاربرد بوده و متقاضیان بیشتری نسبت به نمونه های پارچه ای دارد . ساک دستی کاغذی دارای انواع گلاسه و کرافت می باشد که نوع گلاسه آن در نمایشگاه ها، سمینارها و عملا هر کسب و کاری  استفاده می شود و بسیار شیک و فانتزی است.

ازجمله مزیت های این ساک دستی گلاسه داشتن روکش سلفونی برای مقاومت بیشتر و همچنین توانایی چاپ تک رنگ، دو رنگ، چهار رنگ و رنگ پنجم است که می توان با این قابلیت کارهای بسیار متنوع و زیبایی را تولید کرد.

ساک دستی گلاسه هم در نوع مات و هم در نوع براق هستند و آن ها را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش داد. .همچنین از این ساک دستی برای تبلیغات ادارات، شرکت ها، مغازه ها ، فروشگاه ها و … بسیار استفاده می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید