بگ و ساک دستی مقوایی

بگ و ساک دستی مقوایی را مطابق با برند خود در خشیاربرند سفارش دهید. و همچنین خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ها ، لیبل لباس ها و اتیکت لباس ها می باشد. و همچنین یکی از بهترین تولید کننده های کارت آویز ، کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار و … نیز می باشد.

به کیسه ای مقوایی که از 5 طرف بسته بندی است و از یک طرف باز گیفت بگ یا همان شاپینگ بگ می گویند. این پاکت ها به صورت کاغذی یا مقوایی به طور عمودی یا افقی ساخته می شود.

اولین موضوعی که در مورد بگ دستی مقوایی و بگ کاغذی خشیاربرند میتوان گفت اینست که در اندازه های مختلفی برای شما با توجه به برند شما چاپ می شود. و از آن برای هدایا و یاارسال کاتالوگ ها و نمونه محصو برای مشتریان از آن استفاده می شود.

بگ و ساک دستی خرید کاربردی‌ترین ابزار تبلیغاتی است. اگر برای چاپ ساک دستی هوشمندانه رفتار کنید، ساک تبلیغاتی شما همیشه همراه مشتریانتان است. طراحی و چاپ ساک دستی با اهداف متنوعی صورت می‌ گیرد. ممکن است بخواهید ساک دستی را برای محصول خود تولید کنید یا چاپ شاپینگ بگ را صرفاً به‌ عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مدنظر داشته باشید. که این یک نوع روش عالی برای تبلیغات می باشد.

حمل این بگ های کاغذی یا مقوایی یا بوسیله با دو عدد بند که از سمت بالای پاکت به بدنه اصلی وصل است انجام می شود. و یا بوسیله دسته ای که از داخل بدنه ساک دستی بوجود آمده است.

گیفت بگ ها

معمولا مورد استفاده فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های عرضه کننده پوشاک، مزون ها، شرکت های خدماتی و بازرگانی ها و … است.

همچنین ساک دستی از نوع مقوایی را بیشتر در فروشگاه ها و به هنگام خرید به صورت مستقیم از فروشندگان دریافت می کنیم. که تولید آنها متناسب با نوع استفاده جنس و ضخامت کاغذها یا مقوا برای تولید ساک دستی انتخاب می شود.

ساک دستی های مقوایی را معمولا با پوشش سلفون می پوشانند تا ضمن اینکه مقاومت مقوا بیشتر می شود. در برابر رطوبت نیز مقاومت بیشتری دارد.

ساک خرید مقوایی  را با اسامی دیگری چون شاپینگ بگها، ساک های دستی، ساک دستی کاغذی، گیفت بگ، پاکت خرید و … می شناسیم. ساک دستی مقوایی شامل ساک دستی 500عدی ،2000عددی و ساک دستی 5000 عددی می شود.

بگ و ساک دستی مقوایی

شما فروشندگان و طالبان دیجیتال مارکتینگ باید شاپینگ بگ داشته باشید، بپرسید چرا؟

ساک های دستی مقوایی جزو آن دسته محصولات تبلیغاتی است که بسیار کاربردی است. و مصرف کننده نهایی تا سالها از مزیت آن بهره مند می شود. به دلیل طول عمر بالا و مقاوت زیاد آن ناخودآگاه  روی ذهنیت مشتری تاثیر مثبت می گذارد. بیشترین کاربرد ساک دستی مقوایی در نمایشگاه ها بارز است. با خشایار برند بهترین کیفیت را تجربه کنید!

همانطور که می دانیم ساک دستی با دو کاربرد بسته بندی و هدیه تبلیغاتی به خصوص در یک دهه گذشته ارزش خاصی پیدا کرده است. به رغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به تازه بودن آن، تا کنون اسامی متنوعی به آن داده شده است. مانند : ساک دستی، ساک خرید، بگ شاپ، شاپینگ بگ (Shopping Bag) و …

ساک دستی کاغذی

یکی از انواع شاپینگ بگ‌ هایی است. که برای حمل وسایل و کالا های سبک‌ وزن از آن استفاده می‌ شود. این ابزار در صنایع مختلفی کاربرد دارد. صنایع و کسب‌ وکار ها باتوجه‌به نیاز مشتری، انواع مختلفی از این نوع شاپینگ بگ ها را تهیه و عرضه می‌ کنند. ویژگی‌ هایی که این ابزار برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دارد. آن را به یک ابزار تبلیغاتی و فانتزی تبدیل کرده است.

با چاپ ساک دستی مطابق برند و سلیقه خود منحصر به فرد باشید.

چاپ ساک دستی نه تنها باعث میشود برند شما منحصر به فرد بنظر برسد. بلکه یک بگ تبلیغاتی هم برای شما محسوب می شود. باعث می شود بروشورها و نمونه ای از محصول تولیدی‌تان را به دست مشتریان خود برسانید. مشتریان هم از این بگ و ساک دستی کاغذی برای اهداف گوناگون استفاده می کنند. و این به طوری است که ‌ نام برند شما را در معرض دید عموم افراد  قرار می‌دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید