بگ و ساک دستی

در این مقاله به بررسی کاربرد بگ و ساک دستی می پردازیم. و همچنین خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ها ، لیبل لباس ها و اتیکت لباس ها می باشد.  و همچنین یکی از بهترین تولید کننده های کارت آویز ، کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و … نیز می باشد.

یکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی که در اکثر فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش خیلی مهمی دارد بگ و ساک دستی تبلیغاتی است. ساک دستی نه تنها اینکه در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری. و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات متفاوت و خاص هستند.

بلکه در بسیاری از شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند. مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. استفاده از ساک دستی هم برای سهولت جابجایی محصولات شما توسط مشتری، هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر است.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی،  از کاغذ ساخته شده و برای حمل و نقل اجناس کوچک یا خریداری شده به کار می‌رود. این ساک‌ها در بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به عنوان جایگزینی برای پلاستیکی‌های یکبار مصرف استفاده می‌شوند. یکی از مزایای این ساک‌ها این است که آن‌ها باعث آلودگی کمتر محیط زیست شده و قابلیت بازیافت دارند. همچنین، ساک‌های کاغذی به دلیل وزن سبک و هزینه کمتر تولید، انتخابی مناسب برای استفاده در رویدادها و تبلیغات هستند.

علاوه بر مزایایی که قبلاً بررسی شد، ساک دستی کاغذی دارای مزایای دیگری نیز است. به عنوان مثال:

  • ساک‌های کاغذی در برابر سایر ساک‌ها، نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند. این مزیت، به خصوص برای حمل و نقل اشیای شکننده و حساس مفید است.
  • می‌توانند با چاپ لوگو و نام شرکت، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر عمل کنند. با چاپ لوگو و نام شرکت روی ساک‌های کاغذی، شما می‌توانید برند خود را به صورت فعالیت‌های تبلیغاتی معرفی کنید.
  • در برابر سایر ساک‌های دوست‌نیاز، زودتر تجزیه می‌شوند و در نتیجه به محیط زیست کمتر آسیب می‌رسانند.
  • باعث کمک به حفظ منابع طبیعی و کاهش مصرف منابع انرژی هستند. به عنوان مثال، تولید یک تن پلاستیک ۲۰ برابر بیشتر انرژی نسبت به تولید یک تن کاغذ مصرف می‌کند.

بگ و ساک دستی با دو کاربرد بسته بندی محصول و هدیه تبلیغاتی

بله همانطور که می دانیم ساک دستی با دو کاربرد بسته بندی و هدیه تبلیغاتی به خصوص در یک دهه گذشته ارزش خاصی پیدا کرده است. به رغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به تازه بودن آن، تا کنون اسامی متنوعی به آن داده شده است. مانند : ساک دستی، ساک خرید، بگ شاپ، شاپینگ بگ (Shopping Bag) و …

ساک دستی تبلیغاتی چه استفاده یی دارد؟

۱- بسته بندی کالاهای فروشگاهی: مثلا برای  پوشاک، ساعت، قطعات کامپیوتری و الکتریکی، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و …
۲- بسته بندی هدایای تبلیغاتی: همچو سالنامه ( سررسید )، کتاب های گرانبها، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و …
۳- بسته بندی جهت کاتالوگ ها: برشور ها، فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره. خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها است.

کاربرد بگ و ساک دستی

قابل گفتن است که ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید. و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف شرکت شما بازی می کند.
ساک دستی تبلیغاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می شود. که آمرتات بگ با توجه به زمینه فعالیت خود در طراحی ساک دستی و چاپ ساک دستی مشغول می باشند.

بر خلاف این که فکر می شود ساک دستی کاغذی تبلیغاتی، به علت جنس کاغذی آن از دوام کمی برخوردار است. ولی تجربه نشان داده است. این محصول علاوه بر داشتن استحکام زیاد به دلیل داشتن روکش سلفونی خود حتی توان حمل تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

البته اصولاً کارکرد این کالا، می تواند یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شود. و برای اینطور نتایج استفاده نمی گردد. ساک دستی از جنس کاغذی یکی از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی است. که می تواند، تاثیرات زیادی در اذهان مخاطبان بگذارد. و نظر آن ها را به اهداف مورد نظر شما جلب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید