بگ و ساک دستی پارچه ای

بگ و ساک دستی پارچه ای خشیاربرند مطابق با برند و سلیقه خود توسط . خشیاربرند تولید کننده انواع ساک و بگ دستی در خدمت شماست. ساک دستی پارچه ای یک محصول پر کاربرد تبلیغاتی به عنوان ساک خرید، ساک تبلیغاتی و بسته بندی است.

از بین ساک های دستی ،بگ پارچه ای بیشترین ماندگاری را دارد. حتی برای محیط زیست هم بسیار مفید هستند. بیشتر فروشگاه ها برای ارائه و فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند و برند خود را تبلیغ می کنند. جنس ساک دستی پارچه ای، پارچه سوزنی است.

یکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی که در اکثر فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش خیلی مهمی دارد بگ و ساک دستی تبلیغاتی است. ساک دستی نه تنها اینکه در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری. و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات متفاوت و خاص هستند.

بگ کاغذی

بلکه در بسیاری از شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند. مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. استفاده از ساک دستی هم برای سهولت جابجایی محصولات شما توسط مشتری، هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر است.

بر خلاف این که فکر می شود ساک دستی کاغذی تبلیغاتی، به علت جنس کاغذی آن از دوام کمی برخوردار است. ولی تجربه نشان داده است. این محصول علاوه بر داشتن استحکام زیاد به دلیل داشتن روکش سلفونی خود حتی توان حمل تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

بازار ساک های دستی پر از تنوع، خلاقیت و رنگ است یکی از انواع ساک ها، ساک دستی پارچه ای است که به خاطر ویژگی ها خوبش بسیاری از افراد و سازمان ها را ترغیب به استفاده از آن ها می کند.

کاربرد های متفاوت ساک پارچه ای

  1. بسته بندی محصولات و هدایای تبلیغاتی در جلسه های بزرگ
  2. نمایشگاه ها
  3. ارائه محصولات و نمون کارها
  4. هدایا به مناسبت های خاص مانند عید نوروز و شب یلدا و …

نکات مفید برای سفارش ساک دستی

برای سفارش ساک دستی  پارچه ای باید به نکاتی مهم توجه داشته باشید که در ادامه به شما گفته خواهد شد.

ساک دستی پارچه ای چیست

1. اگر که محصول شما دارای عمق یا پهنا است حتما از ساک دستی های دارای کاست استفاده کنید. زیرا این امر موجب می شود. ساک دستی پارچه ای شما محل کافی برای حمل محصول مورد نظر شما را داشته باشد و از نطر زیبایی نیز بهتر است.

2.اگر محصول قابل فروش شما وزن بالایی دارد. برای ساک تبلیغاتی لطفا از بگ و ساک دستی دوختی مثل ساک دستی پارچه ای دوختی استفاده کنید.

3.اگر ماندگاری ساک دستی برای شما قابل اهمیت میباشد از ساک دستی های دوختی استفاده کنید چون در طولانی مدت قابل استفاده و همچنین قابل شستشو هستند.

اما ساک پارچه ای فواید های دیگری نیز دارد. ساک پارچه ای تنها یک ساک ساده برای خرید نیست. بلکه یک تبلیغ متحرک برای افرادی که برند یا لوگوی خود را بر روی آن چاپ می کنند محسوب می شود. که بسیار ارزان تر و مناسب تر از تبلیغات تلویزیونی، و حتی بیلبورد های خیابانی و انواع دیگر تبلیغات است.

شرکت خشایار برند یکی از بهترین تولید کننده های مارک لباس ، لیبل لباس ، اتیکت لباس ، کارت آویز ، کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و … می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید