ست کارت آویز و مارک مزونی

ست کارت آویز و مارک مزونی ، کارت آویز چاپی مطابق با سلیقه و برند شما و نیز خشیار برند در خدمت شماست. و نیز کارت آویز طلقی یکی از ضروری ترین ضروریات هر خیاطی و تولیدی پیراهن و البسه و محصولات مورد نیاز به آویز ، اتیکت لباس ، لیبل لباس و مارک لباس ، انواع کارت‌آویز ، کاور لباس از جمله کاور لباس مجلسی و کاور مانتو و کاور کت شلوار می باشد.

کارت آویز

یکی از پرکاربردترین المان های تبلیغاتی و بردینگ می باشد. در حقیقت یک چیزی بین بروشور ، مارک و لیبل را که تصور کنید، می شود کارت آویز !!
این المان ها عموماً به کمک نخ، طناب یا هر چیز دیگری به محصول الصاق می شوند. البته برخلاف مارک ها که در حقیقت جزئی از محصول اند، باید پیش از اولین استفاده از محصول جدا گردند.

چاپ اتیکت یا تگ آویز در بسیاری از محصولات مصرفی کاربرد دارد و اطلاعاتی از محصول روی آن چاپ می‌شود. از جمله خدمات شبکه چاپ، چاپ انواع تگ اتیکت آویز می‌باشد. شما می‌توانید چاپ اتیکت یا تگ آویز را در انواع رنگ ها، طرح‌ها و برش‌ها سفارش دهید. چاپ اتیکت یا تگ آویز با متریال های مختلفی شامل مقوای گلاسه ، کرافت ، ایندربورد و … به دلخواه مشتری و به صورت چاپ افست صورت می‌گیرد.

ست کارت آویز و مارک مزونی

لیبل های پارچه ای و بافت

مارک پارچه ای، لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد. و طبیعتا قیمت محصول نیز بیشتر می شود. و بالعکس. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، مقاوم در برابر شستشو، ماندگاری بالا، مناسب کارها و محصولات خاص تولید می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید