ست مزونی بافت پارچه ای

ست مزونی بافت پارچه ای ، نمونه ست مزونی شامل یک اتیکت بافت و اتیکت کاغذی می باشد. خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند.

لیبل پارچه ای از جنس الیاف مصنوعی به صورت نوار های پارچه ای رول شده در سایز های گوناگون با متراژ مختلف تولید می شود. لیبل پارچه ای دارای دو نوع معمولی (مات) و ساتنی (براق) موجود می باشد. این لیبل عموما بدون تزریق چسب در پشت لیبل ارائه می شوند. لیبل پارچه ای در صنایع پوشاک، نساجی، خودرویی و تولیدات گوناگون پارچه ای جهت درج مشخصات محصول، دستور العمل شستشو و … مورد استفاده می باشد.

ست مزونی بافت پارچه ای

اتیکت بافت پارچه ای

اتیکت بافت پارچه ای ، نمونه اتیکت بافت دوخته شده روی محصول می باشد. اتیکت بافتنی و مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند. در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

اتیکت پارچه ای

اتیکت پارچه ای و مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌ دهد. و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت، در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید