کارت آویز مزونی

کارت آویز مزونی ، نمونه ست مزونی اتیکت بافت و کارت آویز می باشد. تگ لباس و کارت آویز از جنس مقوای گلاسه لمینت شده یا به درخواست مشتری ‏متریال های دیگر که نام برند و دیگر اطلاعات تجاری ، به شیوه ای جذاب و چشم نواز بر روی آن ‏چاپ می شود. و به صورت آویز از محصول به وسیله نخ پلمپ در معرض دید قرار می گیرد. که ما این محصول را با قالب دلخواه مشتری و طراحی و یو وی برجسته رایگان ارائه می دهیم.

خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

کارت آویز مزونی

انواع کارت آویز خشایار برند با طرح و اندازه دلخواه

جاکارتی ها و کارت های آویز از جمله مواردی هستند که در کنار بند گردنی یا همان گردن آویزها کامل می شوند. کارت آویز در فرم معمول خود یک محفظه پلاستیکی معمولا از جنس پلاستیک خشک و سفت است. که برای قرار دادن کارت پرسنلی و یا کارت بازدید کننده در داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد. این جاکارتی ها برای موارد مصرفی گوناگون در ابعاد مختلف تولید می شوند اما از این میان هفت سایز اصلی وجود دارد.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید