پلمپ لباس

پلمپ لباس ، این نوع بیشتر برای لباس هایی چون لباس های زمستانی سویشرت ها و … بسیار مناسب می باشند.  این نوع اتیکت از جنس پلاستیک بوده و در محل مورد نظر به لباس آویزان می‌گردد. خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند.

همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

دراین اتیکت طرح و لوگو شرکت با تکه قالب روی پلاستیک و بوسیله روبان‌های رنگی در محل مربوط به لباس آویزان می شود.

اتیکت پارچه ای

اتیکت پارچه ای و مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌ دهد. و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت، در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک پلاستیکی لباس

مارک لباس

همانند سایر ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف برند سازی (نشان تجاری سازی)، شناساندن محصولات شرکت به مشتریان و متمایز نمودن کالای آن ها از سایر رقبا، تهیه و نصب می‌ گردد. نصب اتیکت به همراه درج اطلاعات درست و صحیح بر روی آن به نوعی باعث ایجاد ذهنیت و افزایش وابستگی مشتریان نسبت به کالای فروشنده می‌ گردد. به طوری که صرفا از یک برند خاص از محصولات خود را تهیه می‌ نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید