مارک چرمی با زاماک

مارک چرمی با زاماک، نمونه زاماک مونتاژ شده با چرم برای پشت شلوار لی می باشد. هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

کارهای چرمی

از چرم های طبیعی به عنوان اتیکت لباس و کارت آویز لباس لیبل چسبی برای پوشاک چرم اصل استفاده می شود. که درجه یک بودن جنس را به رخ مشتریان می کشد. و باعث جذب چرم دوستان می شود. در صنعت پوشاک استفاده از اتیکت و مارک چرمی بسیار رایج می باشد. و باعث زیبا تر شدن و شیک شدن پوشاک می شود.

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

مارک چرمی با زاماک

یکی از جنس های لیبل و بروشور که مخاطب را وادار به تماشا می کند، چرم می باشد. چرم با زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند تاثیرات مثبتی روی مشتری بگذارد. تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه، رنگ بندی های خاص و جنس های با کیفیت در مجموعه لیبل طیف گسترده ای از این نوع مارک را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید