زاماک دو بردوخت

زاماک دو بردوخت ، نمونه زاماک دو بردوخت برای روی لباس می باشد.

خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

اتیکت هایی که از فلز آلومینیوم ساخته می شود دارای محاسنی چون سبک بودن لبه ی سیقلی ، بدون زاویه ( گردی کنار ) نامحدود بودن در طرح و رنگ و معایبی چون ماندگاری رنگ در طول مدت طولانی نسبت به دیگر فلزات که با استفاده از روکش پلی استر این مشکل حل شده است.

کارهای چرمی

از چرم های طبیعی به عنوان اتیکت لباس و کارت آویز لباس لیبل چسبی برای پوشاک چرم اصل استفاده می شود. که درجه یک بودن جنس را به رخ مشتریان می کشد. و باعث جذب چرم دوستان می شود. در صنعت پوشاک استفاده از اتیکت و مارک چرمی بسیار رایج می باشد. و باعث زیبا تر شدن و شیک شدن پوشاک می شود.

زاماک نوعی آلیاژ روی است که در یراق آلات درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل بباید بدانید که این نام آلیاژی است که در ساخت اعضای درب و پنجره از آن استفاده می شود. این فلز آلیاژی از روی و آلومینیوم است. زاماک را می توان به عموان معروف ترین آلیاژ روی معرفی کرد.

زاماک دو بردوخت

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید