اتیکت پارچه ای

اتیکت پارچه ای و مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت، در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار ، لیبل چسبی ، بگ پارچه ای ، ساک دستی و … با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. لیبل ها و اتیکت های چرمی یکی دیگر از روش های برندینگ می باشد. که در اکثر لباس ها، به ویژه به روی انواع شلوار جین و در پشت شلوار در قسمت جای کمربند شلوار قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند شما را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند.

مارک پارچه ای

این مدل از مارک پارچه ای بسیار با کیفیت بوده و برندهای لاکچری و بسیار پیشرفته از آن استفاده می کنند. در بافت این نوع از لیبل از پارچه های براق و سلطنتی نظیر ابریشم، پلی استر و سایر پارچه های برتر استفاده می شود.

مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند. در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس و اتیکت چرمی آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید