اتیکت نواری بافت

اتیکت نواری بافت تولید شده در خشایاربرند از بهترین مواد موجود در بازار تهییه شده و به دست مشتری عزیزمان رسیده است. اتیکت بافتنی و مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند.

در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند.

بروشور های کاغذی یک سند تبلیغاتی یک شرکت یا برند هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

کاربرد اتیکت لباس

چاپ اتیکت ، مارک لباس و لیبل لباس با لوگو و برند تجاری شرکت برای تبلیغات و فروش بیشتر محصول، افزایش جلوه بصری. و همچنین اطمینان دادن به مشتری برای اینکه بداند محصول شما قابل اعتماد و برای او مناسب است.

چاپ اتیکت محصولات به منظور دادان اطلاعات به خریدارن در مورد مواد تشکیل دهنده. خصوصیات، دستورالعمل های مراقبت یا طرز کار محصول از قبیل قابل بازیافت بودن. ضد آب، قابل شستشو با دست یا ماشین لباسشویی. ساخته شده با دست یا ماشین آلات مهندسی، چاپ اسم ها و نماد های قابل تشخیص (100٪ پنبه ، ساخته شده در ایران)، قیمت و …

مارک پارچه‌ای بوسیله چرخ‌ های مخصوص و در طرح ها و رنگ‌ های مختلف تولید می‌ شود. اکثر تولیدی‌ های پوشاک برای تعیین سایز و معرفی شرکت سازنده لباس از مارک پارچه‌ای استفاده می‌کنند. یک مارک زیبا محصول شما را به مشتری معرفی خواهد کرد. ضمنا فضای تبلیغاتی مناسبی جهت ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید