نوار بافت لباس

نوار بافت لباس ، نمونه نوار 10 سانت بافت خورده برای روی لباس می باشد. خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

اتیکت نواری پارچه ای

اتیکت نواری پارچه ای ، نمونه اتیکت بافت و نوار 5 سانتی برای بسته بندی محصول (پتو) می باشد. مارک و لیبل پارچه ای یا بافتی یکی از پرکاربردترین انواع مارک و لیبل است. سادگی، قیمت مناسب و انعطاف‌ پذیری هنگام شست و شو مهم‌ ترین ویژگی‌ های این مارک است.

مارک پارچه‌ای بوسیله چرخ‌ های مخصوص و در طرح ها و رنگ‌ های مختلف تولید می‌ شود. اکثر تولیدی‌ های پوشاک برای تعیین سایز و معرفی شرکت سازنده لباس از مارک پارچه‌ای استفاده می‌کنند. یک مارک زیبا محصول شما را به مشتری معرفی خواهد کرد. ضمنا فضای تبلیغاتی مناسبی جهت ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب است.

نوار بافت لباس

اتیکت پارچه ای لباس

درون اتیکت های پارچه ای طرح و لوگو و اطلاعات محصول با پارچه بافته می شود. اتیکت پارچه ای در شست و شو و تابش نور و دیگر عوامل خارجی مقاوم تر از دیگر جنس ها می باشد. و دوخت و تولیدشان آسان تر است. و دارای تنوع رنگی بالا و ظاهر جذاب تر می باشند.

مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و قابلیت دوخت راحت، اتیکت ها در طیف وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید