خشایار برند پیشگام در تولید انواع لیبل لباس

 در اتیکت لباس, برند

لیبل لباس با خشایار برند حرفه‌ای دیده خواهد شد؟

لیبل لباس خشایار برند جزو لیبل ها باکیفیت و حرفه‌ای در ایران می باشد. برای آنکه از نحوۀ نگهداری و مشخصات یک محصولات به ویژه پوشاک، آگاه شوید. بهتر است به لیبلی که بر روی لباس موجود است، توجه نمائید.

هدف اصلی تولیدکنندگان از درج لیبل لباس ، مارک لباس ، اتیکت لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور لباس مجلسی و کاور کت و شلوار ارائه مشخصات کامل در خصوص آن محصول می‌باشد. نوع و جنس مواد مورد استفاده برای تولید لیبل نیز متنوع است و بنابر ویژگی لباس، نوع جنس نیز متناسب با آن در نظر گرفته خواهد شد. همچنین دیگر محصولات خشایار برند مانند اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی نیز اشاره کرد.

لیبل های کاغذی

لیبل های کاغذی هم به صورت چسبی موجود هستند. هم به صورت کارت آویزی که نوع کارت آویزی بسیار کاربرد بیشتری بالخصوص پوشاک دارند. لبل های تولیدی خشایار برند از بهترین متریال و کاغذ ها استفاده می شود. از جمله کاغذ یا مقوا های گلاسه براق و یا به صورت مات و یا شیشه ای مات.

کیفیت در طراحی و تولید لیبل، برای بسیاری از متقاضیان و خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین جهت سفارش این نیاز خود را بیشتر به تولیدکنندگان موفق و معتبر در این عرصه می‌ سپارند. یکی از شرکت‌های پیشگام در تولید لیبل لباس، برند خوشنام و معتبر خشایار برند می‌باشد. که به پشتوانۀ استفاده از تجهیزات و دانش روز گام‌های موفقی در این زمینه داشته است.

اگر از جمله تولیدکنندگان پوشاک در ایران هستید. حتماً به گروه مجرب و حرفه‌ای خشایار برند برای طراحی و تولید لیبل لباس مورد نیازتان، اعتماد کنید. و سفارش خود را با اطمینان به خشایار برند، بسپارید.

لیبل لباس طراحی شده توسط خشایاربرند چه ویژگی مهمی دارد؟

مهمترین ویژگی و قابلیت لیبل لباس خشایاربرند، دوام و کیفیت آن است که در مقایسه با همتایان این برند، ماندگاری بیشتری دارند. ضمن آنکه بر روی اغلب لیبل لباس‌ها نکات و مشخصاتی چون درجه اتو، نحوۀ شستشوی لباس و درجه دما برای شستشو با ماشین لباسشویی یا دستی ذکر شده است.

توجه و آگاهی از چنین مشخصاتی باعث خواهد شد تا شما هنگام خرید پوشاک، نسبت به دوام و تمیزی لباس بیش از بیش اهمیت دهید و ضمناً با خیال آسوده از پوشاک خریداری شده استفاده کنید.

بهتر است بدانید که لیبل لباس‌ های موجود در بازار اغلب از جنس اتیکت چرمی ، لیبل چرمی، پارچه‌ای، حرارتی و بی رنگ می‌ باشند. که بسته به نیاز هر فرد توسط شرکت خشایار برند قابل طراحی و تولید خواهند بود. همچنین بگ و ساک دستی نیز از بهترین کار های تولیدی خشایار برند می باشد.

چاپ مارک لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

محصولات چرمیاتیکت لباس خشایار برند Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید