زیبایی پوشاک با اتیکت لباس خشایار برند بیشتر خواهد بود!

 در اتیکت لباس, برند

خشایار برند نامی آشنا در تولید انواع اتیکت لباس!

انواع اتیکت لباس که در قسمتی از لباس‌ ها، ممکن است پارچه یا کاغذ کوچکی دیده شود. که بر روی لباس دوخته شده و در بردارندۀ نوشته‌ هایی است. که اغلب به ویژگی و مشخصات لباس اشاره می‌کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، اتیکت لباس گفته می‌شود. اتیکت لباس در انواع مختلفی قابل تولید و استفاده است که بسته به نوع و جنس لباس، اتیکت نیز متنوع طراحی خواهد شد.

پارچه کوچک دوخته شده بر لباس، که همان اتیکت لباس ، لیبل لباس ، مارک لباس و لیبل چسبی و … می باشد. که بر روی آن علائمی دیده می شود که در واقع اعم از راهنمای استفاده از لباس برای شسشو، اتوکشی، خشک کردن، دمای مناسب برای استفاده لباس در ماشین لباسشویی و … می باشد.

بافت لیبل پارچه ای

این محصول به طور کلی تمامی لیبل ها یکی از پر کاربرد ترین ملزومات پوشاک می باشد. که با تنوع بالا در طرح و رنگ های متنوع و ماندگاری بالا، با خدماتی همچون طراحی لوگو به صورت رایگان، مارک لباس پشت دار یا لیبل برچسبی، اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی، با تراکم بالا و کیفیت عالی تولید، و عرضه می گردد.

شرکت خشایار برند از جمله شرکت‌ های پیشرو و معتبر در این حوزه می‌ باشد. که با توجه به تقاضای مشتریان، تنوع در تولید انواع لیبل لباس را در نظر گرفته است. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته یکی از دلایل اصلی موفقیت شرکت خشایار برند معتبر می‌ باشد. طراحی اتیکت لباس همراه با جدید ترین متد روز دنیا و در تنوع بالا در این شرکت تولید می‌ شود. به همین جهت است. که اکثر مشتریان این برند علاوه بر ویژگی‌ های مرغوب جنس اتیکت و مارک لباس به طراحی به روز آن نیز اعتماد می‌ کنند.

دلیل استفاده از اتیکت لباس خشایار برند چیست؟

هدف از استفادۀ اتیکت لباس، معرفی برند، کد کالا و در اکثر مواقع به منظور ارائۀ مشخصات لباس می‌ باشد. که رعایت اصول ذکر شده بر روی لیبل لباس، باعث خواهد شد تا ظاهر لباس نمای بهتری داشته باشد. و البته دوام آن نیز به دلیل آگاهی از جنس پارچه بیشتر خواهد بود. در حقیقت، می توان گفت اتیکت لباس به عنوان شناسنامه آن برای خریداران عمل خواهد کرد.

قیمت مارک لباس

بسیاری از برندهای معروف و شناخته شدۀ دنیای پوشاک، اهمیت خاصی به نحوۀ استفاده از اتیکت بر روی لباس‌ های تولید شده شان می دهند. اهمیت این موضوع به این دلیل است که علاوه بر آگاهی بخشیدن به مشتریان در خصوص ویژگی های لباس، ظاهر لباس نیز برای همیشه زیبا دیده می شود.

شرکت معتبر خشایار برند، در تولید انواع کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار ، کارت آویز لباس، اتیکت چرمی ، بروشور چاپی، بگ و ساک دستی بسیار موفق عمل نموده است. و با تولید متنوع در این محصولات، رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

لیبل لباس خشایار برندچاپ تگ لباس Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید