چاپ مارک لباس

چاپ مارک لباس یکی از روش‌های محبوب برای ارتقای برند شما و تبلیغ محصولات است. در ادامه به برخی از روش‌های چاپ روی لباس پرداخته خواهیم شد:

 

 

چاپ لباس

سیلک اسکرین (Silk Screen)

این روش برای چاپ تعداد بالایی از لباس‌ها مناسب است. در این روش، یک الگوی چاپ از پارچه یا نایلون ساخته می‌شود و سپس رنگ مورد نظر از طریق مش های کوچکی که روی آن قرار دارند، بر روی لباس چاپ می‌شود. این روش برای چاپ روی لباس های تیره و رنگی بسیار مناسب است و همچنین امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را فراهم می‌کند.

چاپ مستقیم (Direct-to-Garment)

این روش برای چاپ تصاویر پیچیده و با رنگ‌های بسیار زیاد مناسب است. در این روش، یک پرینتر خاص به لباس مورد نظر متصل می‌شود و رنگ مورد نظر به صورت مستقیم بر روی لباس چاپ می‌شود. این روش برای چاپ تصاویر با وضوح بالا، چاپ تصاویری با شدت رنگ بالا و چاپ تصاویری با تعداد رنگ بالا مناسب است.

چاپ حرارتی (Heat Transfer)

در این روش، یک تصویر روی کاغذ حرارتی چاپ می‌شود و سپس با استفاده از یک دستگاه چاپ حرارتی، تصویر به صورت مستقیم بر روی لباس انتقال داده می‌شود. این روش برای چاپ تصاویری با رنگ‌های بسیار زیاد و چاپ تصاویری با شدت رنگ بالا مناسب است.

چاپ برش لیزری (Laser Cut)

در این روش، یک دستگاه برش لیزری برای برش الگوی چاپ استفاده می‌شود. سپس الگو روی لباس قرار داده شده و رنگ مورد نظر با استفاده از یک برس وارد الگو می‌شود. این روش برای چاپ تصاویری با جزئیات بالا و چاپ تصاویری با رنگ‌هایی که در روش سیلک اسکرین قابل چاپ نیستند مناسب است.

چاپ دیجیتال (Digital Printing)

در این روش، یک پرینتر دیجیتال برای چاپ تصویر مورد نظر بر روی لباس استفاده می‌شود. این روش برای چاپ تصاویری با وضوح بالا و چاپ تصاویری با رنگ‌های بسیار زیاد مناسب است.
همچنین، برای انتخاب روش مناسب برای چاپ روی لباس، نوع پارچه و رنگ لباس نیز بسیار مهم است. در نهایت، برای بیشترین اثربخشی، بهتر است از طراحان حرفه‌ای و چاپگرهای با تجربه استفاده کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید