اتیکت محصولات مکرومه

اتیکت محصولات مکرومه و دیگر کار های دست ساز با برند مخصوص به خود بسیار تاثیر گذار می باشد.  شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

چاپ اتیکت ، مارک لباس و لیبل لباس با لوگو و برند تجاری شرکت برای تبلیغات و فروش بیشتر محصول، افزایش جلوه بصری. و همچنین اطمینان دادن به مشتری برای اینکه بداند محصول شما قابل اعتماد و برای او مناسب است.
چاپ اتیکت محصولات به منظور دادان اطلاعات به خریدارن در مورد مواد تشکیل دهنده. خصوصیات، دستورالعمل های مراقبت یا طرز کار محصول از قبیل قابل بازیافت بودن. ضد آب، قابل شستشو با دست یا ماشین لباسشویی. ساخته شده با دست یا ماشین آلات مهندسی، چاپ اسم ها و نماد های قابل تشخیص، قیمت و …

لیبل های پارچه ای و بافت

مارک پارچه ای، لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد.

مارک پارچه ای، لیبل پارچه ای یا لیبل بافت (هر سه نام برای این نوع مارک به کار می رود). به صورتی است که طرح روی لیبل با استفاده از بافت به وجود می آید. این نوع از اتیکت، معمولا دوام بالایی دارد. کیفیت اتیکت پارچه ای به اندازه تراکم آن بستگی دارد. و هر چه قدر که تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر شود کیفیت مارک هم افزایش می یابد و طبیعتا قیمت محصول نیز بیشتر می شود.

لیبل های چرمی 

لیبل ها و اتیکت های چرمی یکی دیگر از روش های برندینگ می باشد. که در اکثر لباس ها، به ویژه به روی انواع شلوار جین و در پشت شلوار در قسمت جای کمربند شلوار قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند شما را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند. لیبل چسبی و یا اتیکت های چرمی باعث شیک جلوه دادن لباس می شوند. و خود به تنهایی از ظاهری زیبا ، شیک و تمیز برخوردار هستند. وقتی این جنس مارک و لیبل بر روی لباسی متصل می شود. موجب می شود ارزش آن بیشتر به چشم مشتری بیاید.

در اتیکت چرمی ها و مارک های چرمی ظاهر شیک و خاص و متفاوت وجود دارد. و همچنین کیفیت بالا، جلب توجه این جنس لیبل ها و مطرح شدن برند شما تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از تولید کنندگان پوشاک جهت معرفی محصولات لاکچری از این نوع جنس چرمی مارک بهره می‌ برند. و مشتریان را جذب کار های خود می کنند.

در لیبل چرمی هیچ گونه محدودیت اندازه و شکل و طرح وجود ندارد و هر طرح و شکل دلخواه و رنگ قابل اجراست. اتیکت های چرمی چون در تعداد پایین و زمان کمتری قابل اجرا هستند. گزینه مناسبی برای انتخاب می باشند.
موارد استفاده اتیکت چرمی در پشت یقه لباس، عروسک های کوچک، پیش پیراهن، صنایع دستی، شال، روسری، لباس بچگانه، مارک های چرمی پشت شلوار های لی و کتان و… می‌ باشد. و در زمان سریعتری نسبت به دیگر اتیکت ها حاضر می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید