اتیکت کفش و صندل

اتیکت کفش و صندل ، کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی و لیبل چسبی با ما در ارتباط باشید.

مارک یقه لباس ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

اگر شما صاحب تولیدی پوشاک و کفش و … هستید. حتما برای معرفی محصول خود نیاز به مارک پارچه‌ای دارید. مارک‌های شرکت نشانه ساز از مواد اولیه مرغوب تولید و ساخته می‌ شود. همین امر باعث شده تا کیفیت و ماندگاری مناسبی داشته باشند طوری که به محصول شما اعتبار بیشتری ببخشند.

این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد.

مارک پارچه‌ای صندل و مارک های انواع صندل در خشایار برند با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد. که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است.

برای تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب نوع مارک و جنس مارک با همکاران ما در چاپ خشایار برند مشورت کنید. این مدل تبلیغات و برند سازی که با نام مارک چاپی است.

بر روی مارک لباس و کفش اطلاعات مهمی وجود دارد. که غالبا توسط افراد نادیده گرفته می‌ شود. این اطلاعات شیوه صحیح مصرف لباس را به دارندگان لباس آموزش می‌ دهد و مواردی که به لباس آسیب می‌ زند را تعیین می‌ سازد.

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد. تولید مارک لباس به دو روش بافتی و چاپ انجام می‌شود. این امر در کارگاه‌های پیشرفته و زیرنظر افراد کارآزموده انجام می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید