اتیکت یقه لباس مجلسی

اتیکت یقه لباس مجلسی ،  مارک پارچه ای یا مارک بافت از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین انواع مارک ها می باشد. این نوع از مارک ها محدودیت طرح ندارند. کیفیت خوبی دارند و در سایز های مختلف و دلخواه هم تولید و عرضه می شوند. مارک پشت یقه، مارک حرارتی یا مارک اتویی، مارک سایز مانند سایزهای عددی یا حروف (XL – XXL – SMALL) نمونه هایی از کاربرد مارک پارچه ای است.

مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و قابلیت دوخت راحت، اتیکت ها در طیف وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

مارک ساتن

مارک ساتن معمولا از نخ با کیفیت تولید می شود. و برای لباس کودکان توصیه می شود. همانند سایر مارک های پارچه ای، مارک ساتن نیز ظاهری شیک و زیبا دارد و در مقابل سایش مکرر مقاوم است. اتیکت و مارک های لباس های مجلسی اکثر مواقع از بهترین جنس های پارچه ها استفاده می شود.

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

اتیکت یقه لباس مجلسی

این مدل از مارک پارچه ای بسیار با کیفیت بوده و برندهای لاکچری و بسیار پیشرفته از آن استفاده می کنند. در بافت این نوع از لیبل از پارچه های براق و سلطنتی نظیر ابریشم، پلی استر و سایر پارچه های برتر استفاده می شود.

مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند. در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید