لیبل فرشینه مکرومه

لیبل فرشینه مکرومه ، برای هر هنرمندی مارک و لیبل مخصوص به خود یکی از واجبات کسب و کارش می باشد. برند هر شخص توسط مارک و لیبل مخصوص کسب و کار وی بر روی محصولات نصب و به نمایش گذاشته می شود. شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

لیبل لباس ، اتیکت چرمی و مارک دیگر محصولات هنری و … یکی از مهم ترین جنبه های آن، توصیف مواد تهیه شده از آن کالا است. یک لیبل لباس خوب اطلاعات کاملی درباره متریال استفاده شده در ساخت لباس داراست. و به مصرف کننده برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن محصول به ما کمک می کند.

مارک های چرمی به حک لیزری یا تگ چرمی و در رنگ ها و جنس های مختلفی قابل اجرا هستند. در لیبل چرمی هیچ گونه محدودیت اندازه و شکل و طرح وجود ندارد و هر طرح و شکل دلخواه و رنگ قابل اجراست.

اتیکت های چرمی چون در تعداد پایین و زمان کمتری قابل اجرا هستند، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشند. موارد استفاده اتیکت چرمی در پشت یقه لباس، عروسک های کوچک، پیش پیراهن، صنایع دستی. شال، روسری، لباس بچگانه، مارک های چرمی پشت شلوار های لی و کتان و… می‌ باشد. و در زمان سریعتری نسبت به دیگر اتیکت ها حاضر می شود.

برچسب ها

برچسب ها در مکان های مختلف بر روی لباس وصل شده اند. معمولاً آن ها را در پشت گردن ، زیر درز کناری قرار می گیرند. یا روی قوس پارچه نوشته می شوند. یا روی بسته بندی محصول چاپ می شوند. لیبل چسبی لباس به دلیل تنوع در طرح، رنگ، اشکال و متریال به کار رفته، از محبوبیت بالایی در میان تولید کنندگان کالا و پوشاک برخوردار بوده است. همچنین تگ لباس (کارت آویز لباس) با طراحی لوگو به صورت رایگان، قالب محیط رایگان و یو وی موضعی رایگان به مشتریان محترم عرضه می گردد.

لیبل های پارچه ای و بافت

مارک پارچه ای، لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد. و طبیعتا قیمت محصول نیز بیشتر می شود. و بالعکس. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، مقاوم در برابر شستشو، ماندگاری بالا، مناسب کارها و محصولات خاص تولید می کند.

اتیکت پارچه‌ ای اغلب برای نصب روی پوشاک، فرش و پتو کاربرد دارد. جنسی از پارچه داشته و در ابعاد مختلف به چاپ می‌ رسد. برای اطلاع رسانی به مشتری روی اتیکت‌ ها مشخصاتی از محصول شامل جنس و مواد تشکیل دهنده، نحوه مراقبت از آن و … درج می‌ شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید