مارک لباس کلاسیک

مارک لباس کلاسیک ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار ، لیبل چسبی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. لیبل ها و اتیکت های چرمی یکی دیگر از روش های برندینگ می باشد. که در اکثر لباس ها، به ویژه به روی انواع شلوار جین و در پشت شلوار در قسمت جای کمربند شلوار قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند شما را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند.

مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت، در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک پارچه ای

لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس و اتیکت چرمی آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد. و طبیعتا قیمت محصول نیز بیشتر می شود. و بالعکس. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، مقاوم در برابر شستشو، ماندگاری بالا، مناسب کارها و محصولات خاص تولید می کند.

مارک لباس در قسمت داخلی لباس‌ ها، پارچه کوچکی بر روی لباس ها دوخته شده. و روی آن نوشته‌ هایی است که اکثرا به ویژگی و مشخصات آن لباس اشاره می‌ کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، مارک لباس گفته می‌شود. مارک چاپی لباس در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه و استفاده می باشد. که بسته به نوع و جنس لباس، مارک نیز متنوع طراحی خواهد شد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند محصول شما را بسته به نیاز شما، تنوع در رنگ دلخواه، طرح و متریال، قیمت مناسب، نبود محدودیت در خلاقیت محصولات، تولید می کند. و خشایار برند آنچه که دلخواه شما است را به تحقق می رساند.

مارک های پارچه ای در طیف وسیعی از تولیدات مانند پوشاک از جمله (پشت یقه مانتو، پیراهن، تیشرت، برگه و گلچه کفش، روسری ها، پالتو، شومیز و…) مبلمان، کوسن، سرویس آشپزخانه، کالای خواب و … استفاده می‌ شود. با خشایار برند بهترین کیفیت ها را تجربه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید