اتیکت چرمی لباس

اتیکت چرمی لباس با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

معمولا مارک لباس ها و لیبل لباس های لباس چرمی و کاور لباس مانند کاور مانتو و کاور کت و شلوار از جنس فوم یا همان چرم مصنوعی می باشند. که با قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد. و خواهان بیشتری هم نسبت به نوع مصنوعی خود دارد.

کارهای چرمی

از چرم های طبیعی به عنوان اتیکت لباس و کارت آویز لباس لیبل چسبی برای پوشاک چرم اصل استفاده می شود. که درجه یک بودن جنس را به رخ مشتریان می کشد. و باعث جذب چرم دوستان می شود. در صنعت پوشاک استفاده از اتیکت و مارک چرمی بسیار رایج می باشد. و باعث زیبا تر شدن و شیک شدن پوشاک می شود.

اتیکت چرمی یکی از المان های برندینگ می باشد. که در بسیاری از البسه، بالاخص روی شلوار های جین و در ردیف جای کربند قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌ دهید.

البته با پیشرفت صنعت مد، لباس‌ها و وسایل چرمی هم تغییرات  زیادی کرده‌اند. اضافه‌تر شدن ترکیب رنگ‌های زیاد به لباس‌ ها و وسایل چرمی، طرفداران این نوع از پوشش را بیشتر کرده است. تا آنجا که مارک‌های مختلف و زیادی که فقط  چرم را تولید می‌کنند. در ایران به صورت رسمی و پر طرفدار مشغول به کار می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید