لیبل زاماک چرمی

لیبل زاماک چرمی ، نمونه زاماک مونتاژ شده روی چرم برای روی پیراهن می باشد. استفاده از چرم و محصولات و اتیکت چرمی، در استفاده از استایل  روزانه سبک و مدل منحصر به فردی به افراد می‌دهد. از زمانی که به خاطر داریم همواره لباس های چرمی مورد استفاده بوده‌ و طرفداران بسیاری را نیز داشته‌ است.

البته با پیشرفت صنعت مد، لباس‌ها و وسایل چرمی هم تغییرات  زیادی کرده‌اند. اضافه‌تر شدن ترکیب رنگ‌های زیاد به لباس‌ ها و وسایل چرمی، طرفداران این نوع از پوشش را بیشتر کرده است. تا آنجا که مارک‌های مختلف و زیادی که فقط  چرم را تولید می‌کنند. در ایران به صورت رسمی و پر طرفدار مشغول به کار می باشند.

خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور کت و شلوار ، کاور مانتو به ویژه بگ و ساک دستی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

کارهای چرمی

از چرم های طبیعی به عنوان اتیکت لباس و کارت آویز لباس لیبل چسبی برای پوشاک چرم اصل استفاده می شود. که درجه یک بودن جنس را به رخ مشتریان می کشد. و باعث جذب چرم دوستان می شود. در صنعت پوشاک استفاده از اتیکت و مارک چرمی بسیار رایج می باشد. و باعث زیبا تر شدن و شیک شدن پوشاک می شود.

لیبل زاماک چرمی

کارهای چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه لیبل و بروشور می باشند. چرم به دلیل لمس جذابی که دارد، از دیر باز مظهر کیفیت بوده است. استفاده از لیبل یا بروشور چری بی شک به اعتبار برندتان می افزاید.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید