مارک و لیبل پارچه ای

مارک و لیبل پارچه ای یا بافتی یکی از پرکاربردترین انواع مارک و لیبل است. سادگی، قیمت مناسب و انعطاف‌ پذیری هنگام شست و شو مهم‌ ترین ویژگی‌ های این مارک است. مارک پارچه‌ای بوسیله چرخ‌ های مخصوص و در طرح ها و رنگ‌ های مختلف تولید می‌ شود. اکثر تولیدی‌ های پوشاک برای تعیین سایز و معرفی شرکت سازنده لباس از مارک پارچه‌ای استفاده می‌کنند. یک مارک زیبا محصول شما را به مشتری معرفی خواهد کرد. ضمنا فضای تبلیغاتی مناسبی جهت ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب است.

اتیکت پارچه ای

کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی و لیبل چسبی با ما در ارتباط باشید.

مارک یقه لباس ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و بگ کاغذی ، ساک دستی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و قابلیت دوخت راحت، اتیکت ها در طیف وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک لباس

مارک لباس در قسمت داخلی لباس‌ ها، پارچه کوچکی بر روی لباس ها دوخته شده. و روی آن نوشته‌ هایی است که اکثرا به ویژگی و مشخصات آن لباس اشاره می‌ کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، مارک لباس گفته می‌شود. مارک چاپی لباس در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه و استفاده می باشد.
که بسته به نوع و جنس لباس، مارک نیز متنوع طراحی خواهد شد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند محصول شما را بسته به نیاز شما، تنوع در رنگ دلخواه، طرح و متریال، قیمت مناسب، نبود محدودیت در خلاقیت محصولات، تولید می کند. و خشایار برند آنچه که دلخواه شما است را به تحقق می رساند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید