کارت آویز مقوایی لیزری

کارت آویز مقوایی لیزری خشایار برند مطابق با سلیقه و برند شما در خدمت تان است. و نیز کارت آویز طلقی یکی از ضروری ترین ضروریات هر خیاطی و تولیدی پیراهن و البسه و محصولات مورد نیاز به آویز ، اتیکت لباس ، لیبل لباس و مارک لباس می باشد. هست که در مجموعه خشیار برند به صورت تمام رنگی و با برش های زیبا و جنس های مختلف چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. از دیگر کار های خشایار برند می توان به بگ کاغذی ، بگ و ساک دستی و اتیکت چرمی نیز اشاره کرد.

سایز طراحی های این کارت های آویز می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد. البته مطابق سلیقه و نظر نهایی شما مشتریان گرامی می باشد. باید از فونت هایی بر روی کارت های خود استفاده کنید که واضح و زیبا باشند. شرکت خشیار برند در خدمت شما می باشد. با برند نهایی خود برای محصولات خود را متفاوت بفروشید.

از دیگر کار های خشایار برند می توان به کارت آویز و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور کت و شلوار و کاور مانتو و … نیز اشاره کرد. و همچنین چاپ آویز لباس های این مرکز در ۴ مدل با روکش سلفون های مات ، گلاسه های یووی ، لمینت های برجسته و لیزری طلاکوب به چاپ می رسند.

این کارت آویزهای طلقی در اصطلاح به اتیکت لباس معروف هستند. ولی برای آویز و یا هر محصولی که نیاز به آویز کردن دارد قابلیت استفاده دارند. امکان سفارش آنلاین کارت آویز با تمامی روکش های گفته شده روی وب سایت مجموعه قابل انجام است.

چاپ کارت لیزری

چاپ کارت های آویز و اتیکت لمینت و لیزری برجسته مربع نیز بر روی کاغذ های مقوای ایندربرد به چاپ می رسد. که همچنین با روکش های سلفون مات نیز دارای پوشش می شود. و همچنین قسمت هایی که شما انتخاب می کنید.

که دارای برجستگی ها می شود. کارت های آویز لمینت برجسته مربع مشابه کارت های آویز لمینت مات و یا براق مربع به طور دورگرد و با چاپ دو رو چاپ و عرضه می شود.

کارت آویز مقوایی لیزری

سایز طراحی های این کارت های آویز می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد. البته مطابق سلیقه و نظر نهایی شما مشتریان گرامی می باشد. حواستان باشد از فونت هایی بر روی کارت های خود استفاده کنید که واضح و زیبا باشند.

شرکت خشیار برند در خدمت شما می باشد. با برند نهایی خود برای محصولات خود را متفاوت بفروشید. خشایار برند یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان انواع مارک و لیبل با مرغوب ترین متریال موجود در بازار می باشد.

این المان های برندینگ حتی اگر پس از نخستین بار دور انداخته شوند. نیز، تاثیر بسیار بزرگی در فروش شما دارند. حال آنکه شما می توانید با استفاده از کارت آویزهای زیبا و منحصر بفرد، مثلاً کارتهای آویز چرمی یا لیزری زیبا می تواند خریدار را مجاب کند. که این المان را پیش خود نگاه دارد.

چه مشخصاتی روی کارت آویز محصول درج میشود؟

زمانی که تصمیم به سفارش و طراحی محصول می گیرید شاید در آغاز وسوسه شوید هر آن‌چه مربوط به برندتان هست را روی کارت آویز چاپ کنید و آن‌را پر از اطلاعات متفاوت کنید. درحقیقت این موردی است که در ابتدا برای بسیاری از مشتری‌هایان ما که می‌خواهند برای برندشان کارت آویز محصول سفارش بدهند اتفاق بیفتد. اما توجه داشته باشید که که این به هیچ عنوان تصمیم درستی برای برند شما نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید