اتیکت های کاغذی لیزری

اتیکت های کاغذی لیزری، از نوع اتیکت های چاپی هستند که برای چاپ با پرینترهای لیزری به کار می‌روند. این اتیکت ها از کاغذ با کیفیت بالا تهیه شده‌اند. این اتیکت ها در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید می‌شوند و برای شناسایی محصولات، بسته‌بندی‌ها، کالاها، اداری‌ها، کتاب‌ها و سایر موارد به کار روند.

اتیکت های کاغذی لیزری با توجه به کیفیت بالای کاغذ استفاده شده در تولید آن‌ها، می‌توانند دارای مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت و حرارت باشند. همچنین، با توجه به استفاده از پرینترهای لیزری در چاپ آن‌ها، اطلاعات و طرح های چاپی روشن و دقیقی را به نمایش می‌گذارند.

این کار ها با دقت فراوان و سرعت بالا انجام می شود. عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین دستگاه حک لیزری با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های چرمی و لیبل چسبی به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه، لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد. و اما کار های مقوایی و یا کاغذی نیز با دستگاه های حک لیزری نیز انجام می شود.

تولید مارک با هدف برند سازی و نمایش اطلاعات خاص آن محصول است. وقتی فروشندگان یا تولیدکنندگان کالا،محصول یا لباسی را تولید یا عرضه می کنند باید اطلاعات آن لباس مانند نام شرکت تولید کننده و یا سایز لباس یا جنس پارچه و … را روی مارک لباس چاپ کنند. مارک لباس مانند دیگر انواع مارک تنوع بالایی دارد و تولید مارک لباس نیز دارای تنوع رنگ و تنوع متریال زیادی است. معمولا قیمت این نوع مارک ها در مقایسه با دیگر انواع مقرون به صرفه است.

اتیکت های کاغذی

شما میتوانید اتیکت های مورد نظر خود را در جنس های مختلف و با طراحی اختصاصی از خشایار برند سفارش دهید .

از اتیکت کاغذی برای برچسب‌گذاری اشیاء مختلف استفاده میشود. برچسب‌های کاغذی معمولاً در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی و با درج اطلاعات و مشخصات روی آن ها تولید میشودند که برای برچسب‌گذاری کاربرد دارند. از اتیکت کاغذی برای برچسب‌گذاری نام و نشانی شخص یا شرکت، تاریخ انقضا محصولات، نام ویژگی‌های محصولات، یا هر نوع اطلاعات استفاده میشود.

اتیکت های کاغذی لیزری

برش های لیزری

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس های شما و حتی کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و … می شود.

با حک های لیزری کار ها به صورت کاملا دقیق بدون هیچ کجی یا هیچ نقصی به صورت سری تولید می شوند. و استیکر ها و برچسب های کاغذی معمولا برای اتیکت زدن روی محصولات و کارهای معمول استفاده می‌شود.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری بر روی مارک ها و …:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس های شما و حتی کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار می شود.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

مارک لباس

در قسمت داخلی لباس‌ ها، پارچه کوچکی بر روی لباس ها دوخته شده. و روی آن نوشته‌ هایی است که اکثرا به ویژگی و مشخصات آن لباس اشاره می‌ کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، مارک لباس گفته می‌شود. مارک چاپی لباس در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه و استفاده می باشد. که بسته به نوع و جنس لباس، مارک نیز متنوع طراحی خواهد شد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل و کارت آویز انجام می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به طور یکسان برش دهد.

و همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید