دکمه لیزر خورده

دکمه لیزر خورده ، نمونه دکمه لیزر خورده برای شلوار لی می باشد. پوشاک دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. بروشور های کاغذی یک سند تبلیغاتی یک شرکت یا برند هستند.

همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

شما نیاز دارید یک قسمت فایل یا طرح لیزر خود را چاپ کنید. بهترین راه این است که طرح خود را با چند لایه مختلف ایجاد کنید. بیشتر برنامه‌های گرافیکی این امکان را به شما می‌دهند که لایه‌های متفاوتی داشته باشید و این لایه‌های را در حین کار فعال و غیر‌فعال کنید.

لیزر دکمه یکی دیگر از کار های منحصر به فرد شرکت خشایار برند می باشد. که امتیاز بسیار بالایی را به خو اختصاص داده است. و بر روی دکمه های فلزی انواع برند و لوگوی شرکت پوشاک را حک می کند.

چاپ اتیکت

چاپ اتیکت محصولات به منظور دادان اطلاعات به خریدارن در مورد مواد تشکیل دهنده. خصوصیات، دستورالعمل های مراقبت یا طرز کار محصول از قبیل قابل بازیافت بودن. ضد آب، قابل شستشو با دست یا ماشین لباسشویی. ساخته شده با دست یا ماشین آلات مهندسی، چاپ اسم ها و نماد های قابل تشخیص (100٪ پنبه ، ساخته شده در ایران)، قیمت و …

دکمه لیزر خورده

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید