اتیکت لیزری چسب دار

اتیکت لیزری چسب دار ، نمونه فلکسی لیزر خورده ( پشت چسب دار ) می باشد. خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری بر روی مارک ها و …:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس و لیبل چسبی های شما می شود.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

اتیکت کاغذی چیست

اتیکتهایی که از فلز آلومینیوم ساخته می شود دارای محاسنی چون سبک بودن لبه ی سیقلی ، بدون زاویه ( گردی کنار ) نامحدود بودن در طرح و رنگ و معایبی چون ماندگاری رنگ در طول مدت طولانی نسبت به دیگر فلزات که با استفاده از روکش پلی استر این مشکل حل شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید