بگ و ساک تبلیغاتی

 در Uncategorized

ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی ، یکی از موثرترین المان های تبلیغاتی برای هر برند یا نام و مارکی بی شک بگ و ساک تبلیغاتی می باشد. شاید شما هم در منزل ساک یا بگی داشته باشید که بیش از یک بار از آن استفاده کرده باشید.

مثلاً یکی از ساک های خوبی که در یکی از خریدهایتان از فروشنده گرفته اید را به عنوان ساک خرید دائمی انتخاب کرده باشید. بدون شک به راحتی نام برند یا مارک نوشته شده بر روی آن را در خاطر دارید. و این دقیقاً انتظاری است که از یک فعالیت تبلیغاتی داریم. اینکه در یاد و خاطر مشتری باقی بمانید.

یکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی که در اکثر فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش خیلی مهمی دارد بگ و ساک دستی تبلیغاتی است. ساک دستی نه تنها اینکه در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری. و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات متفاوت و خاص هستند.

امروزه بگ و ساک تبلیغاتی مختلف و متفاوتی را دست مشتریان می بینیم. طراحی زیبا و مسحور کننده و جنس مرغوب ساک تبلیغاتی عواملی است که باید مد نظر داشته باشید.

خشایار برند یکی از تولید کنندگان انواع مارک لباس ، لیبل لباس ، اتیکت لباس ، کارت آویز لباس  و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور لباس مجلسی و کاور کت و شلوار می باشد. و همیشه با بهترین متریال و بهترین کیفیت و کاری حرفه ای به پیش می رود.

ساک مقوایی

این ساک ها پرشمار ترین ساک تبلیغاتی به حساب می آیند. قیمت ارزان ، تنوع رنگ و چاپ با کیفیت از جمله عواملی است که باعث انتخاب مقوا می شود. ولی خوب احتمال اینکه این ساک بیش از یک بار استفاده شود، بسیار اندک می باشد.

ساک تبلیغاتی
ساک تبلیغاتی

ساک پلاستیکی

این گونه ساک ها امروزه شاید زیاد کاربردی نداشته باشند. مشخص شدن مضرات بسیار پلاستیک ها برای انسان و هم چنین برای کره زمین به مرور باعث شکلگیری دیدی بد و خودخواهانه نسبت به این جنس شده است. بعلاوه که این جنس قابلیت طراحی مناسبی ندارد و رنگ روی آن اصطلاحاً می سرد.

ساک تبلیغاتی پارچه ای

بروزترین انواع ساک های تبلیغاتی و ساک دستی بی شک ساک پارچه ای می باشد.  این ساک ها علاوه بر این که هیچ ضرری برای محیط زیست ندارند. تقریباً کمتر کسی پس از اولین استفاده آنها را دور می اندازد.
با تبلیغاتی که این روزها در همه جا می بینیم مبنی بر عدم استفاده از کیسه های نایلونی و پلاستیکی (که کاملاً بر حق و در راستای صیانت از کره خاکی ما می باشد). تمایل به استفاده از ساک پارچه ای حتی برای خریدهای روزمره بسیار همه گیر شده است.
اگر تفکر دلسوزانه برای برندتان دارید، بی شک؛ ساک پارچه ای با چاپ مناسب بهترین گزینه برای محصول شما می باشد.

بگ و ساک دستی با دو کاربرد بسته بندی محصول و هدیه تبلیغاتی

بله همانطور که می دانیم ساک دستی با دو کاربرد بسته بندی و هدیه تبلیغاتی به خصوص در یک دهه گذشته ارزش خاصی پیدا کرده است. به رغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به تازه بودن آن، تا کنون اسامی متنوعی به آن داده شده است. مانند : ساک دستی، ساک خرید، بگ شاپ، شاپینگ بگ (Shopping Bag) و …

ساک دستی تبلیغاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می شود. که آمرتات بگ با توجه به زمینه فعالیت خود در طراحی ساک دستی و چاپ ساک دستی مشغول می باشند.

بر خلاف این که فکر می شود ساک دستی کاغذی تبلیغاتی، به علت جنس کاغذی آن از دوام کمی برخوردار است. ولی تجربه نشان داده است. این محصول علاوه بر داشتن استحکام زیاد به دلیل داشتن روکش سلفونی خود حتی توان حمل تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

خشایار برند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انبوه انواع ساک دستی و بگ و انواع لیبل، مارک و اتیکت در کل ایران می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارت آویزچاپ لیبل Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید