اتیکت بافت یک طرف دوخت

اتیکت بافت یک طرف دوخت ، خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

مارک پارچه ای

این مدل از مارک پارچه ای بسیار با کیفیت بوده و برندهای لاکچری و بسیار پیشرفته از آن استفاده می کنند. در بافت این نوع از لیبل از پارچه های براق و سلطنتی نظیر ابریشم، پلی استر و سایر پارچه های برتر استفاده می شود.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

مارک لباس در قسمت داخلی لباس‌ ها، پارچه کوچکی بر روی لباس ها دوخته شده. و روی آن نوشته‌ هایی است که اکثرا به ویژگی و مشخصات آن لباس اشاره می‌ کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، مارک لباس گفته می‌شود. مارک چاپی لباس در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه و استفاده می باشد.
که بسته به نوع و جنس لباس، مارک نیز متنوع طراحی خواهد شد. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، کیفیت بالا، مطرح شدن برند محصول شما را بسته به نیاز شما، تنوع در رنگ دلخواه، طرح و متریال، قیمت مناسب، نبود محدودیت در خلاقیت محصولات، تولید می کند. و خشایار برند آنچه که دلخواه شما است را به تحقق می رساند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید