مارک نواری بافت

مارک نواری بافت و لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد. و طبیعتا قیمت محصول نیز بیشتر می شود. و بالعکس. خشایار برند این محصولات را با ظاهر شیک و خاص، مقاوم در برابر شستشو، ماندگاری بالا، مناسب کارها و محصولات خاص تولید می کند.

خشایار برند دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

مارک نواری بافت

مارک و لیبل لباس

لیبل ها و مارک های لباس ها یکی از اقلام مهم برای پوشاک می باشد. و برای فروش آن ها بسیار هائز اهمیت بوده و ضرورت دارد. اتیکت لباس یکی از المان های مهم در فروش محصولات می باشد که دارای اطلاعاتی اعم از برند محصول ، نحوه ی استفاده و شستشوی آن نیز می باشد.

اتیکت یا مارک با توجه به کاربرد آن و نوع چاپ اطلاعات بر روی آن انواع مختلفی نیز دارد. با کمی دقت به اطراف خود می توانید مدل های مختلف آن را در منزل یا محل کار خود مشاهده و پیدا کنید. خشایار برند جزو یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه تولید انواع لیبل و اتیکت با بالاترین کیفیت و مرغوب ترین متریال وجود به ببازار عرضه می کند.

اتیکت بافتنی و مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند. در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید