مارک و لیبل لباس

 در اتیکت لباس, لیبل لباس, مارک لباس

مارک و لیبل لباس

مارک و لیبل لباس که در تمامی لباس ها وجود دارد. گاها ممکن است برایمان پیش آمده باشد. که لباسی بر تن کرده‌ایم و کاغذ یا پارچه ای معمولا در ناحیه گردن شما را آزار می دهد.

پارچه کوچک دوخته شده بر لباس، که همان اتیکت لباس ، لیبل لباس ، مارک لباس و لیبل چسبی و … می باشد. که بر روی آن علائمی دیده می شود که در واقع اعم از راهنمای استفاده از لباس برای شسشو، اتوکشی، خشک کردن، دمای مناسب برای استفاده لباس در ماشین لباسشویی و … می باشد.

اتیکت یا مارک با توجه به کاربرد آن و نوع چاپ اطلاعات بر روی آن انواع مختلفی نیز دارد. با کمی دقت به اطراف خود می توانید مدل های مختلف آن را در منزل یا محل کار خود مشاهده و پیدا کنید.

همچنین شرکت خشایار برند یکی از بهترین تولید کنندگان کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار با بهترین کیفیت و متریال می باشد.

در این موارد از برچسب استفاده می شود: انواع پوشاک، کیف و کفش، تخت خواب و ملحفه، انواع لوازم بچه، ملزومات لباس، فرش، حوله و لیف و ….
مارک لباس در قسمت داخلی لباس‌ ها، پارچه کوچکی بر روی لباس ها دوخته شده. و روی آن نوشته‌ هایی است که اکثرا به ویژگی و مشخصات آن لباس اشاره می‌ کند. به این قسمت یا بخش کوچک متصل به لباس، مارک لباس گفته می‌شود. مارک چاپی لباس در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه و استفاده می باشد.

انواع مارک یا اتیکت

برچسب ها:

به دو صورت تولید می شوند: با ماشین آلات نساجی بافت می شوند. یا روی پارچه، چاپ می شوند.

اتیکت بافت:

دارای کیفیت بالایی است. در برابر این کیفیت، قیمت بالایی نیز دارد. دوام آن در شستشو های ماشینی و دستی بیشتر می باشد. دوخت و قرار دادن این نوع لیبل ها بر روی سطح مورد نظر راحت تر می باشد.

اتیکت چاپ:

برای اینکه اطلاعات شستشو حک شود. یا برای مواقعی که طرح هایی بسیار کوچک و پیچیده داریم. از این نوع مارک ، لیبل و اتیکت استفاده می شود. از دیگر محصولات تولیدی خشایار برند می توان به اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی نیز اشاره کرد.

از جوهر طراحی برای نمایش اطلاعات مخصوص لباس استفاده می شود. باید ذکر شود که این مدل لیبل ها در برابر شستشوی ماشینی دوام بالایی ندارند. و به مرور زمان کمرنگ خواهند شد. برای نشان دادن آرم یا سایز لباس هم از این نوع استفاده می کنند. و همچنین قیمت آن در مقایسه با مدل بافت کمتر می باشد.

اتیکت کاغذی

لیبل های کاغذی هم به صورت چسبی موجود هستند. هم به صورت کارت آویزی که نوع کارت آویزی بسیار کاربرد بیشتری بالخصوص پوشاک دارند. لبل های تولیدی خشایار برند از بهترین متریال و کاغذ ها استفاده می شود. از جمله کاغذ یا مقوا های گلاسه براق و یا به صورت مات و یا شیشه ای مات.

چاپ مارک و لیبل

جز این موارد تنها موردی که لازم است ذکر شود نام برند شماست. بسیاری از برندهای معتبر لیبل های جدا گانه ای نیز چاپ می کنند. که طریقه ی نگهداری و شست و شوی محصول را توضیح می دهد.

باید توجه داشت که تنها المان برندیگ شما مارک ها و لیبل ها و اتیکت ها نمی باشد. استفاده از کارت آویز های زیبا و هم چنین بگ و ساک دستی و کاور لباس  مانند کاور کت و شلوار ، کاور لباس مجلسی و کاور مانتو و بگ و ساک دستی تبلیغاتی از المان هایی می باشد که به اعتبار برندتان کمک شایانی خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

چاپ تگ لباسعوامل قیمت لیبل لباس Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید