کارت آویز بافت

کارت آویز بافت ، نمونه پک بافت پیراهنی به همراه کارت آویز می باشد.  کارت آویز یکی از پرکاربردترین المان های تبلیغاتی و بردینگ می باشد. در حقیقت یک چیزی بین بروشور ، مارک و لیبل را که تصور کنید، می شود کارت آویز !!

این المان ها عموماً به کمک نخ، طناب یا هر چیز دیگری به محصول الصاق می شوند. البته برخلاف مارک ها که در حقیقت جزئی از محصول اند، باید پیش از اولین استفاده از محصول جدا گردند.

شاید شما هم یکی از کسانی باشید که این مارک لباس ها و اتیکت را -در صورت زیبایی- به دستگیره ی اتاقتان، یا هر جای دیگر وصل می کنید. یا حداقل دیده باشید که کسانی این کار را می کنند. خشایار برند همچنین تولید کننده انواع کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور کت و شلوار و کاور مانتو و … نیز می باشد. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

کارتهای آویز فابریانو

چاپ دیجیتال کارت آویز ویزیت فابریانو کرم به علت داشتن رنگ و بافت متفاوت به شما تولید کنندگان این امکان را می دهد. که با چاپ دیجیتال در زمان کوتاه کارت آویزی مختص خود را داشته باشید. اما نکته قابل توجه این است که بافت زیبای کارت آویزهای فابریانو موجب می شود. که روکش های سلفون یا لمینت روی آن ها قرار نگیرد.

کارت آویز بافت

چاپ اتیکت

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید