دستگاه برش لیبل

 در اتیکت لباس, تولید مارک, لیبل لباس, مارک لباس

دستگاه برش لیبل

دستگاه برش لیبل ، این دستگاه ؛ لیبلها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه ، بافت گلدوزی شده یا چرم و . . . را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص داده و با دقت و سرعت بالا. عملیات برش داخل یا دور مارک ها را توسط لیزر انجام خواهد داد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط یک دوربین با دقت بالا انجام شده و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.
تولید اتیکت و مارک و لیبل روی لباس ، پوشاک ، کیف ، کفش و . . . با سرعت و دقت بالا به صورت تکه ای یا رول توسط این دستگاه امکان پذیر است.

شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و کاور لباس مجلسی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. از دیگر کار های خشایار برند می توان به اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی که امروزه طرفداران بسیاری دارد نیز اشاره کرد.

دستگاه کاتر لیبل و … هم مانند دستگاه برش ليزر، وسيله بسيار دقيقي براي برش طرح هاي مختلف بر روي کاغذ ها و مخصوصا برچسب هاي استيکر است. اين دستگاه نيز تمام فايل هاي طراحي شده به صورت خطي را مي خواند و طرح مورد نظر را برش مي زند.

چاپ اتیکت لباس

در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

برش مارک و اتیکت

این دستگاه های برش مارک و اتیکت از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. با امکان نیم برش در اجناس چند لایه نیز وجود دارد. همچنین کاربری بسیار آسانی نیز داراست. و صرفه جویی در زمان و نیروی کار با اتوماتیک شدن ماشین آلات بسیار افزایش یافته است.

و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت. در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه. اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.
تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه، رنگ بندی های خاص و جنس های با کیفیت در مجموعه مارک باف طیف گسترده ای از این نوع مارک را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

خشایار برند تولید کننده بهترین مارک ها و اتیکت ها با توجه به رنگ و طرح و اندازه دلخواه مشتری با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود می باشد. با خشایار برند بهترین و با کیفیت ترین لیبل ها و مارک ها و … را برای برند خود داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

دستگاه بافت اتیکتچاپ بگ کاغذی Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید