پک بافت برای ست کت شلوار

پک بافت برای ست کت شلوار ، پوشاک دارای اتیکت لباس ، مارک لباس و لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار های چاپی از جنس کاغذی علاوه بر بروشور های ساتنی خود هستند. بروشور های کاغذی یک سند تبلیغاتی یک شرکت یا برند هستند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع بگ و ساک دستی و بگ کاغذی و نیز اتیکت چرمی بوده و مهارت و سابقه ی بسیاری در تولیدات این زمینه دارد.

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند. قیمت لیبل لباس و قیمت مارک لباس بستگی به جنس و اندازه ی تولیدی و دلخواه مشتریان عزیز دارد.

اتیکت پارچه ای لباس

درون اتیکت های پارچه ای طرح و لوگو و اطلاعات محصول با پارچه بافته می شود. اتیکت پارچه ای در شست و شو و تابش نور و دیگر عوامل خارجی مقاوم تر از دیگر جنس ها می باشد. و دوخت و تولیدشان آسان تر است. و دارای تنوع رنگی بالا و ظاهر جذاب تر می باشند.

چاپ اتیکت

هنگام خرید البسه و پوشاک و … ، یک پارچه یا کاغذ به آن متصل شده است که به آن اتیکت لباس می گویند. که روی آن اطلاعات محصول، برند محصول، و اطلاعات دیگری درباره محصول را چاپ می کنند.

پک بافت برای ست کت شلوار

از دلایل اصلی چاپ اتیکت یا کارت آویز به خاطر چاپ اطلاعاتی مانند معرفی محصول، قیمت آن، دستورالعمل استفاده و نگهداری از محصول و … صورت می‌ گیرد. چاپ اتیکت یا کارت آویز یک راه آسان برای ارائه اطلاعات محصول شما و همچنین تبلیغ برند تجاری آن محصول نیز می باشد. و باعث نشان دادن اصالت کالای مورد نظر می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید