کار های لیزری

کار های لیزری ، به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته به شما این امکان را می دهند. که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید. و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های پارچه ای به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه، لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد.

در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب ها ، مارک لباس و مارکهای تاشو مبلی و کوسن ها، لیبل لباس ها و روسری و مارک های لباس های بچگانه و لیبل برای اکسسوری های مختلف مثل کلاه و دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه ، رنگ بندی های بخصوصی که شما مشتریان می خواهید. و جنس های با کیفیت در مجموعه لیبل ها خشایار برند طیف وسیعی ای از این نوع مارک را در اختیار بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند.

که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس ، کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت و شلوار  های شما می شود. و خشایار برند بهترین تولید کننده در زمینه انواع کارت آویز لباس اتیکت چرمی ، بگ کاغذی ، ساک دستی و … نیز می باشد.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری بر روی مارک ها و …:

برش همه اندازه های لیبل، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و … به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس های شما می شود.

سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند. نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل صورت می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به صورت یکسان برش دهد. و همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد.

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید