لیبل های لیزری

لیبل های لیزری ، به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته اپتیکال به شما این امکان را می دهند که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، اتیکت چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید. سایز یا شکل لیبل ها و اتیکت ها مهم نیست. لیبل های چاپ شده یا گلدوزی شده به هر شکل و زاویه ای که باشند نیز، توسط این دستگاه برش لیزری، به صورت لیزری برش داده خواهند شد.

اتیکت چرمی

یکی از جنس های لیبل و بروشور که مخاطب را وادار به تماشا می کند، چرم می باشد. چرم با زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند تاثیرات مثبتی روی مشتری بگذارد. تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه، رنگ بندی های خاص و جنس های با کیفیت در مجموعه لیبل طیف گسترده ای از این نوع مارک را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

کارهای چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه لیبل و بروشور می باشند. چرم به دلیل لمس جذابی که دارد، از دیر باز مظهر کیفیت بوده است. استفاده از لیبل یا بروشور چری بی شک به اعتبار برندتان می افزاید.

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

بهترین پیشنهادات برای برش لیبل های پارچه ای به صورت برش های لیزری می باشد. این دستگاه؛ لیبل ها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و دیگر جنس ها را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص می دهد. و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

کار های لیزری خشایار برند با دستگاه های لیزر برش مارک و لیبل صورت می گیرد. که این دستگاه می تواند به راحتی و دقیق اندازه لیبل ها را به صورت یکسان برش دهد.

از جمله ویژگی های این برش های لیزری:

برش همه اندازه های لیبل ، تنوع در رنگ ها، تولید همزمان چندین طرح و…

به عنوان مثال کار های چرمی نیز به صورت لیزری طراحی و تولید می شوند. و طرح هایی که بر روی کار های چرمی حک می شوند. نیز به صورت لیزری می باشند. که باعث زیبا تر جلوه دادن مارک لباس ، لیبل لباس و اتیکت لباس ، کارت آویز لباس ، کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو و کاور کت شلوار ، بگ کاغذی ، ساک دستی و … های شما می شود.

لیبل های لیزری

اتیکت های لیزری

اتیکت های لیزری ، به صورت لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته به شما این امکان را می دهند. که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید.

و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل و یا دور لیبل ها را انجام می دهد. مکان یابی مارک یا لیبل چاپ شده توسط دوربین با دقت بسیار بالایی انجام می شود. و بلافاصله عملیات برش، طبق دستور شما اجرا خواهد شد.

همچنین خشایار برند با مهارت و سابقه ی طولانی در این زمینه ی مارک ها و اتیکت های لباس و … می تواند بهترین کار های لیزری را در اختیار مشتریان خود به صورت اختصاصی قرار دهد. شرکت خشایار برند یکی از بهترین شرکت های تولیدی در این زمینه با بهترین کیفیت و تجربه می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پروژه های مرتبط

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید