مارک یقه لباس

 در اتیکت لباس, لیبل لباس, مارک لباس

مارک یقه لباس

مارک یقه لباس ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. از دیگر کار های خشایار برند می توان به بگ و ساک دستی و اتیکت چرمی نیز اشاره نمود.

مارک پشت یقه لباس با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد. که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است.

این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد. و همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک پارچه ای جزء مارک های با کیفیت و با دوام است. خشایار برند تولید کننده انواع مارک پارچه ای از قبیل مارک اتویی یا مارک حرارتی لباس، مارک دوختنی و اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی می باشد. مارک پارچه ای از نظر کارایی گستره وسیعی از محصولات را در بر می گیرد.

مارک روی پارچه ساتن

مارک پشت یقه لباس خشایار برند با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد. که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است. برای تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب نوع مارک و جنس مارک با همکاران ما در چاپ نقش پردازان آسیا مشورت کنید. این مدل تبلیغات و برند سازی که با نام مارک چاپی است. کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی و لیبل چسبی با ما در ارتباط باشید.

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

مارک پارچه ای، لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است. که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. به طوری که هر چه تراکم بافت مارک پارچه ای بیشتر باشد، کیفیت مارک هم افزایش می یابد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

مارک چرماتیکت پارچه‌ای لباس کودک Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید