بهترین کارهای چرمی

 در برند, مارک لباس

مارک چرم

مارک چرم ، استفاده از کارهای چرمی به منظور نهیه کارت آویز ، مارک و جاسوییچی های تبلیغاتی می توانند گزینه ی خوبی باشند. چرم به خودی خود نوعی حس شیک بودن و لاکچری را ایجاد می کند. مانند :کفش چرم کیف چرم و سایر محصولات چرمی

شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور لباس مجلسی و کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

اتیکت چرمی یکی از المان های برندینگ می باشد که در بسیاری از البسه، بالاخص روی شلوار های جین و در ردیف جای کربند قرار می گیرد. خشایار برند این محصولات را بسته به نیاز شما، با متریال متفاوت، تولید می کند.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌دهید.

انواع چرم طبیعی

چرم سبک : چرمی است که از پوست حیواناتی مانند بز و بزغاله و… به دست می آیند. و بسیار نرم و ظریف و نازک می باشند. و در ساخت محصولاتی مانند لباس کاربرد دارد.

چرم نیمه سنگین : از پوست حیواناتی مانند کروکدیل و شترمرغ به دست می آیند و در تولید وسایل لوکس کاربرد دارد.

چرم سنگین : چرم سنگین مرغوب ترین نوع چرم می باشد. و از پوست حیواناتی مانند گاو و گاومیش و … به دست می آیند. و در تولید انواع محصولات چرمی کاربرد بسیاری دارد.

لیبل چرمی بیش از آنکه به برچسب ها شباهت داشته باشد در خانواده تگ ها و مارک ها قرار می گیرد. این لیبل ها را طراحی و سپس در ابعاد مشخصی (اصولا مستطیلی شکل) برش زده و روی محصولات (اصولا پوشاک و برندهای مرتبط) نصب می کنند. با خشایار برند بهترین کیفیت را تجربه کنید.

امروزه از چرم طبیعی و مصنوعی در تولید انواع محصولات چرمی از جمله اتیکت ، لباس ، کیف ، کفش ، اتیکت چرمی و … استفاده می شود. دقیقا به همین دلیل است که باید در انتخاب محصولات دقت کنیم و از جنس با کیفیتش استفاده کنیم. انواع محصولات چرمی انتخاب مناسبی برای ما می باشند. و دیگر محصولات خشایار برند میتوان از بگ و ساک ستی با کیفیت آن نیز نام برد.

اتیکت چرمی

باید به این نکته دقت کرد که انواع محصولات چرمی هم دارای کیفیت های مختلفی می باشند. و تنها دارا بودن هولوگرام اصل ، نشان دهنده ی اصل و کیفیت بالای محصول نمی باشد. بعضی اوقات ممکن است این لوازم را با استفاده از چند لایه چرم بی‌ کیفیت و چسباندن آن‌ ها به یکدیگر تولید کنند. این چرم‌ ها ضایعات محصولات چرمی مرغوب‌ تر می باشند. که با چسب به هم چسبانده و رنگ‌ شان می‌ کنند تا خوب به نظر بیایند.

با استفاده از این نوع لیبل های چرمی در برش ها و سایز های مختلف می توان نام برند و کمی از توضیحات برند را با حک لیزری بر روی لیبل چرمی حک کرد. این کار در کنار شیک بودن اتیکت توضیحات جامعی از برند پوشاک خریداری کرده خود به دست می آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

مارک و لیبل لباسمارک یقه لباس Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید