چاپ بگ کاغذی

 در تولید مارک

چاپ بگ کاغذی

چاپ بگ کاغذی توسط دستگاه های چاپ صنعتی صورت می گیرد. خشایار برند با تولید انواع بگ و ساک دستی با چاپ طرح و رنگ دلخواه مشتریان آن ها را به خواسته هایشان می رساند. همچنین خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس، اتیکت لباس، لیبل لباس، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو و کاور کت و شلوار و کاور لباس مجلسی می باشد. برخی دیگر از محصولات تولیدی خشایار برند می توان به اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی نیز اشاره کرد.

ساک کاغذی یا بگ کاغذی جزو محصولات فروشگاهی یا سازمانی برای حمل و نقل محصولات یا بروشور و مدارک مورد استفاده قرار می گیرد. یک ساک کاغذی یا بگ کاغذی صرفا یک وسیله برای حمل و نقل نیست بلکه می تواند یک اثر هنری و تبلیغاتی نیز باشد. مهم است که شما چطور ساک دستی کاغذی خود را طراحی می کنید.

انواع ساک دستی

استفاده از متریال بادوام و مرغوب، طراحی زیبای این کیسه ها و لگوی محصولات، سایز مناسب این ساک و… همه و همه می توانند باعث شوند، که خریدار محصول پس از اولین استفاده برای بارهای بعدی نیز از ساک دستی شما استفاده کند.

این امر باعث می شود که بیلبورد تبلیغاتی شما یک بار مصرف نشود. زیبایی و مرغوبیت ساک دستی می تواند باعث شود که خریدار برای سایر امور نیز از آن بهره بگیرد.

ویژگی های بگ و ساک دستی کاغذی

ساک دستی های کاغذی از کیفیت و دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. و باعث می شود مشتریان را درشرایط گوناگون با شما همراه کند.

از بگ و ساک دستی های خرید شخصی سازی شده  تا ساک های هدیه سفارشی و همچنین ساک های دارای مارک برای نمایشگاه ها، پیام شما را به سرعت و به راحتی از طریق دیگر مشتریان شما در خیابان‌ها و معابر منتشر می شود.

بگ و ساک دستی

امروزه در صنعت تبلیغات و بازاریابی، طراحی و تولید ساکهای دستی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از برندهای معتبر به طراحی و تولید بگ و ساک دستی هایی با رنگ ها و طرح های متفاوت و زیبا کرده اند.
مثلاً استفاده از رنگ های خیره کننده و یا جنس های بادوام، بکارگیری مواد دوستدار طبیعت و… همه و همه می توانند باعث استفاده چند باره از ساک دستی با برند محصول شما شود. در دنیای مدرن بایستی به روش های مدرن بازاریابی و برندینگ کرد. بکارگیری ساک های تبلیغاتی و بگ یکی از حرفه ای ترین و فیرترین روش های بازاریابی می باشد.

یکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی که در اکثر فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش خیلی مهمی دارد بگ و ساک دستی تبلیغاتی است. ساک دستی نه تنها اینکه در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری. و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات متفاوت و خاص هستند.

چاپ اتیکت لباس

در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

دستگاه برش لیبلساک تبلیغاتی Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید